Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1677
Smelter i munnen
Kjøtt's Avatar
Hei, freaks.

Denne tråden blir laget både for å anbefale et utrolig bra spill og kanskje for at de som spiller det fra før kan finne hverandre eller bare spørre og snakke om spillet i denne tråden.

http://www.esportsarena.de/wp-content/uploads/2008/10/battlefield-2-project-reality.jpg

Project Reality er ganske sikkert det mest realistiske skytespillet som noengang er laget. Her er teamwork nøkkelen til godt spill, og nesten ingenting er som battlefield 3 eller CoD.

Du spiller for det meste på veldig store baner og med mange spillere, og er som oftest nødt til å melde deg inn i en squad. I motsetning til Cod og Battlefield kan ikke alle for eksempel kapre en bil eller være snikskyttere. Du må velge en spesiell class for å kunne styre bil, og det er for eksempel bare 2 snipere per lag.

Hvis du er en umoden liten drittunge bør du holde deg til cod, og det er sjeldent noen på PR som bryr seg om å få flest kills.

Project Reality er en mod til bf2, og derfor må du ha bf2 for å installere PR. BF2 kan kjøpes billig, rundt 79 kr eller noe sånt.

Legger til en video som er et godt eksempel på at PR kan være det råeste spillet som finnes:

http://www.youtube.com/watch?v=ejK9mzqjgOs

Noe noen andre vil dele?
Spilte det, tror jeg skal laste ned på nytt. Sinnsykt fett spill.
Heilt canooon
Dette var en av mine favoritt mods til BF2, men jeg sluttet å spille BF2/PR siden det begynte å bli så lite folk på serverne. Hvordan er det nå? Har det tatt seg opp etter BF3 har kommet ut?
Har vurdert det, men konkluderte med at det ville lønne seg å spille et spill som flere folk i det heletatt har hørt om, f.eks. Red Orchestra eller ArmA 2.
Sitat av Rindae Vis innlegg
Dette var en av mine favoritt mods til BF2, men jeg sluttet å spille BF2/PR siden det begynte å bli så lite folk på serverne. Hvordan er det nå? Har det tatt seg opp etter BF3 har kommet ut?
Vis hele sitatet...
Jeg spilte idag, er ikke veldig mange spillere, men nok til å komme seg inn i et game uten at det lagger
Katy Perry <3
Spiller det daglig, og jeg må si at det blir bare bedre og bedre.

Det er vel i gjennomsnitt 5 fulle servere midt på dagen (europeisk tid), inkludert en ny server som kjører 128 spillere (64 er vanlig).

Hva kaller dere dere på PR?

Slenger med noen flere videoer for dere som er interesserte:
Project Reality v0.973 - Awesome Flyby
Project Reality v0.973 - Al Basrah Sniper Team
Project Reality v0.973 - Roger the Crate
Sist endret av saxoni; 27. desember 2011 kl. 05:24.
Dårlig grafikk da ..

Hva med American Army? Driver de med det enda ?
▼ ... over et år senere ... ▼
Kan bruke dette som en bump og si at PR (Project Reality) fikk sin største oppdatering noen sinne i dag (1.0)

Amberfaler å leste ned og spille NÅ!

DOWNLOAD LINK HERE
Sist endret av MrZone; 2. august 2013 kl. 16:24. Grunn: linkifisering av inlegg