Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2131
Hei,

Fikk nå endelig min MFLB og må lade batteriene før bruk, men den medfulgende batteriladeren er til amerikansk sokkel og passer ikke inn i europeiske strømsokler.

Er det noen som vet hvor jeg får kjøpt en adapter som gjør om amerikansk strømplugg til europeisk? Helst så fort som mulig.

På forhånd takk
Clas Ohlson, Biltema og lignende butikker selger sånt.
Clas Ohlson
husk at i USA har de 110V på nettet sitt. mens her har vi 230V, om dette blir feil for laderen kan den bli skadet.
men ofte blir de laget for å virke overalt. men pass på
Sjekk merkingen på vaporizeren(?), det står et eller annet sted om den skal ha 110V eller 230V. Om den går på 230V så trenger du bare en adapter og om det står 110V så trenger du en omformer i stedet
Oscarius's Avatar
Trådstarter
Sitat av iMAGINE123 Vis innlegg
Sjekk merkingen på vaporizeren(?), det står et eller annet sted om den skal ha 110V eller 230V. Om den går på 230V så trenger du bare en adapter og om det står 110V så trenger du en omformer i stedet
Vis hele sitatet...
Den støtter 110-230V!
Gratulerer.

Kjøp deg en vanlig adapter i morgen på en av mange butikker. Biltema og clas ohlson selger det for å nevne noen.
Send meg en PM etter bruk med review da
Oscarius's Avatar
Trådstarter
Sitat av iMAGINE123 Vis innlegg
Gratulerer.

Kjøp deg en vanlig adapter i morgen på en av mange butikker. Biltema og clas ohlson selger det for å nevne noen.
Send meg en PM etter bruk med review da
Vis hele sitatet...
Fikk låne en universaladapter av en kompis! Har akkurat satt de i laderen, gleder meg

Kan godt sende en review hvis jeg husker det!