Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 649
Hei,
Jeg er på utkikk etter en innretning jeg aldri har sett eller hørt om, men jeg er overbevist om at den er oppfunnet. Jeg kan umulig være den første som tenker tanken. Så her går forsøket på å forklare hva jeg leter etter:

Jeg liker kaffen min klar når jeg står opp, den eneste måten jeg hittil får til det på er å sette vekkerklokka 10min før vanlig, trykke på power (kaffe + vann har jeg gjort klart kvelden før) og så gå å legge meg igjen mens jeg venter på kaffen. Jeg skulle gjerne hatt en innretning som man kan stikke i stikkontakten som slår seg på et visst klokkeslett eller etter nedtelling. Altså, slik at jeg kan stille den inn til å skru seg på f.eks 07:15.

Noen som har et navn på en slik sak? Eller vet hvor man får kjøpt det?
her er vel det du leter etter http://www.clasohlson.no/Product/Pro...x?id=161423164
Sist endret av skukketrure; 20. mai 2011 kl. 11:57.
Ja akkurat sånn! takk
Bare vær forsiktig, du risikerer tap i evt forsikringspremie hvis det noen gang skulle starte å brenne
Hva med trådløs bryter og rele?
Installerer releet i stikken til trakteren, og har bryteren ved senga.
Siden du må trykke på bryteren selv, så har du litt mer kontroll enn med et tidsur.

Bakdelen er at det må installeres av elektriker.