Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1689
Heisann!

Det har seg sånn at jeg har lånt accounten til en kompis av en kompis på Minecraft.
Nå skal fyren begynne å spille igjen, så jeg kan ikke lenger bruke den accounten. Jeg har dog fått tak i en annen account som jeg kan låne for hvertfall en stund. Så spørsmålet er egentlig;

-Kan jeg "flytte" verdenen min til den nye accounten?
Er lite sugen på å miste alt jeg har laget, som dere sikkert skjønner.

Jeg har Mac, visst det har noe å si.
Fikk ikke noe spesielt ut av hverken google eller youtube, kan dog hende at jeg har oversett noe essensielt.

Takker for alle svar, og ha en fortsatt fin kveld!
Hvis det er du som har serveren, kan du bare gå inn i ei mappe som heter world, og kopiere hele denne Når du da legger den inn på den nye serveren skal det funke fint dersom du ikke har endret navnet på verdenen. Hvis du har endret navnet må du inn i server.properties å endre på en linje der det står World="navn på verdenen"
Theophobia
fisk23's Avatar
Trådstarter
Jeg glømte å legge til at det er en singleplayer-world, beklager!

Dette har vel relevanse på en eller annen måte?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
bare og trykke log in uten brukernavn og pw så tar du play offline. savene dine ligger internt på disken din.
Sitat av fisk23 Vis innlegg
Jeg glømte å legge til at det er en singleplayer-world, beklager!

Dette har vel relevanse på en eller annen måte?
Vis hele sitatet...
Ja, det er fullt mulig å gjøre det.. Finn minecraft mappa som ligger på maskinen... Så at du hadde mac, og husker ikke hvor den ligger på mac.. men på Windows må du ihvertfall inn på appdata..
Theophobia
fisk23's Avatar
Trådstarter
Sitat av echuz Vis innlegg
bare og trykke log in uten brukernavn og pw så tar du play offline. savene dine ligger internt på disken din.
Vis hele sitatet...
Tusen, tusen, tusen takk!
Fungerer utmerket.
KP til deg.
Uhm, lol. Som noen over prøvde å si så trenger man ikke ta backup hvis du spiller single player. Mapet ditt er ikke låst til brukeren, men lagret på disken din. Så til alle i samme situasjon; ikke gjør noe. Kjøp en egen bruker og logg inn, thats it. Trenger ikke gjøre noe annet.
Sitat av skateward Vis innlegg
Uhm, lol. Som noen over prøvde å si så trenger man ikke ta backup hvis du spiller single player. Mapet ditt er ikke låst til brukeren, men lagret på disken din. Så til alle i samme situasjon; ikke gjør noe. Kjøp en egen bruker og logg inn, thats it. Trenger ikke gjøre noe annet.
Vis hele sitatet...
KP til deg Kort, enkelt og lett!