Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2769
Hei.

Lurer på om det er noen måte å gå rundt nettverksblokkeringen som blokkerer spill og program sine nettverksblokkeringer. Det jeg prøver å få til er blandt annen Pokerstars og Leage of Legends. dette er begge spill hvor man må logge in med en account.

på forhånd takk.
Hm, er ikke helt sikker du men vet ialefall at yourfreedom funker på wow å andre online spill, Med å skifte ip ++
Men funker ikke dette kan du prøve å logge på siden med proxy. Funker ikke dette så har jeg ikke peiling.
( noen proxy sider) dslam.us/hero eller www.turbon.info



Coz
Går dette spørsmålet om og om igjen hele tiden eller er det bare meg?
<moralpreken>
man er på skolen for å lære ting og sosialisere seg, ikke spille spill på dataen, da kan du heller skulke skoledagen for å sitte hjemme å spille
</moralpreken>

Til spørsmålet;
Bruk en SSH-tunell !

linketylinktilenganskegreiguide

og dette funker til -alt- jeg har prøvd å kjøre bak brannmuren på jobb.
Sist endret av RandomiZed; 17. februar 2010 kl. 09:33.
Trådstarter
3 0
trenger litt mer hjelp. den guiden du da viser bare hvordan du går inn på nettsider, mens problemet er at programmer som f.eks. wow ikke klarer å logge inn. dette er jo et eget program og ikke internett side
hotspotshield.com skal vel funke, funker hvertfall på steam trur jeg.
Sist endret av 3skil; 17. februar 2010 kl. 12:44.
Sitat av Eikeflisa Vis innlegg
Hei.

Lurer på om det er noen måte å gå rundt nettverksblokkeringen som blokkerer spill og program sine nettverksblokkeringer. Det jeg prøver å få til er blandt annen Pokerstars og Leage of Legends. dette er begge spill hvor man må logge in med en account.

på forhånd takk.
Vis hele sitatet...
kom også over dette problemet da jeg startet på Alta Vgs første året, jeg bodde på hybel like ved skolen og brukte skolenettet, savnet online spill som wow så etter en god del guugling og litt nørd support fant jeg to stilige programm: your freedom. den gjør slik at all internett trafikk går gjennom en proxy, eller i allefall en god del av det, jeg brukte også et program kalt socket cap, som gjorde at det programmet du putter inn der gikk igjennom det programmet...

vi kunne spille wow og annet

senere komm vi over ett nytt problem: "Browse controll" (bam baam baaaaaaaaaaaaam)

lærerene kunne stenge nettet på en hver individuell pc eller på hele klassen.
null probs, last ned firefox og kjør d igjennom socket cap

btw for og instralere så er det beste å bare flytte hele folderet over.

eller hvis du må instralere uten admin rettigheter så bare lag en ny mappe på local disk C eller hva faen og bruk den under instralasjonen, admins hadde ikke rettigheter over de siden vi akkurat lagde dem

lykke til, men ikke nærd på skole tid...


stay in school stay smart

Sitat av Eikeflisa Vis innlegg
Hei.

Lurer på om det er noen måte å gå rundt nettverksblokkeringen som blokkerer spill og program sine nettverksblokkeringer. Det jeg prøver å få til er blandt annen Pokerstars og Leage of Legends. dette er begge spill hvor man må logge in med en account.

på forhånd takk.
Vis hele sitatet...
på min skale brukte vi your freedom og socket caps for og kunne spille wow
kommer du deg ikke inn på your freedom pga siden er blokkert prøv (http"S") legg merke til S ikke http, til nettsiden til your freedom. bruk porten internett explorer kjører igjennom så burde det gå fint, instralering også på noen programmer så lenge du velger din egen plass og instraleres f.eks en ny mappe lykke til!
Trådstarter
3 0
Sitat av 3skil Vis innlegg
hotspotshield.com skal vel funke, funker hvertfall på steam trur jeg.
Vis hele sitatet...
Kan en nettverksadminstrator eller andre på skolen oppdage at jeg bruker dette programmet?
Sitat av Eikeflisa Vis innlegg
Kan en nettverksadminstrator eller andre på skolen oppdage at jeg bruker dette programmet?
Vis hele sitatet...
nei tviler på at de kan finne ut at DU bruker dette programmet
Sitat av Eikeflisa Vis innlegg
Hei.

Lurer på om det er noen måte å gå rundt nettverksblokkeringen som blokkerer spill og program sine nettverksblokkeringer.
Vis hele sitatet...
Fjerne blokkering som blokkerer blokkeringen til spill og program? Du ønsker altså å fjerne en blokkering, slik at spill- og programblokkeringene fungerer?
sett opp en ubuntu maskin hjemme(gjør det lettest mulig).
deretter setter du på SSHd (sudo apt-get install ssh-server ssh).
Den kommer til å kjøre av seg selv
Åpne portene i ruteren din og sett opp NAT.

Deretter er det bare å bruke PuTTy med tunneller hjem til deg, husk å skrive proxy i nettleseren som 127.0.0.1 ;D
Sitat av Eikeflisa Vis innlegg
Hei.

Lurer på om det er noen måte å gå rundt nettverksblokkeringen som blokkerer spill og program sine nettverksblokkeringer. Det jeg prøver å få til er blandt annen Pokerstars og Leage of Legends. dette er begge spill hvor man må logge in med en account.

på forhånd takk.
Vis hele sitatet...

Hvis du følger med på skolen i stedet for å spille meningsløse spill der, kan det jo hende at du blir så smart at du ikke trenger å stille spm her som du finner svarene til på google...
noen som vet om hvordan man kommer på nettet ? :P
i moss så går det ikke å bruke nettet med en annen maskin som ikke er skolen sin ..
jeg bruker mac og kommer inn, men når jeg prøver med windows partisjon i bootcamp så får jeg ikke det til .. noen som kan ?
www.nettfrihet.com leverer en fin tjeneste, pinger 30 ms i wow, og hastiheten på internetten er upåklagelig