Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  326 103142
Still am.
Totskalle's Avatar
Trådstarter
Jeg fikk beksjed om å sensurere alle navn, alle. Om du gjør det slipper du eventuelt bråk om noen skulle være så harde å hisse seg opp over blomstringen her.
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Jeg fikk beksjed om å sensurere alle navn, alle. Om du gjør det slipper du eventuelt bråk om noen skulle være så harde å hisse seg opp over blomstringen her.
Vis hele sitatet...
Ja, da gjør jeg det. Folk trenger jo ikke og ha de harde blikka sine på alt av navn som er, da tar jeg bort navn som Overlege O. Larsen, og Sjefsgrim Holvig
Dette blir jo utrolig mye totskalle, det er vel bedre å lage en mappe som du har alt materiale på som du deler i en link, så kan folk som har mer å tilføye dele med seg i denne tråden så oppdaterer du linken innimellom.

Eller lag en blogg...
Bestemora mi var innlagt der.
BTW er det noen som har klipp slik som ble vist på brennpunkt?
Still am.
Totskalle's Avatar
Trådstarter
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Dette blir jo utrolig mye totskalle, det er vel bedre å lage en mappe som du har alt materiale på som du deler i en link, så kan folk som har mer å tilføye dele med seg i denne tråden så oppdaterer du linken innimellom.

Eller lag en blogg...
Vis hele sitatet...
Jo jeg tenkte litt på det, men det som allerede er her kan merges, som en sånn forsmak Så kan jeg kjøpe et domene eller noe sånt og laste opp der, lage en enklere internetside av det hele eller noe. Prøve å få med folk til laste opp noe av det de har, hadde blitt bra.
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Jo jeg tenkte litt på det, men det som allerede er her kan merges, som en sånn forsmak Så kan jeg kjøpe et domene eller noe sånt og laste opp der, lage en enklere internetside av det hele eller noe. Prøve å få med folk til laste opp noe av det de har, hadde blitt bra.
Vis hele sitatet...
Ja du kan jo kjøpe opp google, og gjøre den om til ei sånn lier side. Så blir folk ratt fornøyd og.......
Still am.
Totskalle's Avatar
Trådstarter
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
BTW er det noen som har klipp slik som ble vist på brennpunkt?
Vis hele sitatet...
Ekte film derfra? Eller bare sånn som det er nå i dag? Kan meddele at jeg og noen fler skal opp dit å filme en dag. Lager en reportasje eller et portrett, noe i den duren.
Ekte film var det jeg tenkte på ja.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Bra henta inn interresant å lese

Det nederste dokumente til høyre fant jeg noe jeg ikke visste.

det er drevet gruppeterapi og enkelt terapi. noen hjelp har vi fått i LSD behandlingen!!

Var dette folk som hadde fått psykisk lidelse etter bruk av dette?
eller brukte de dette som medisin som jeg forstod det???
Noen fremgang med dette prosjektet?
Jeg har funnet igjen masser av dokumenter jeg hadde lagt vekk.

Masse om medisinering og dosering av forskjellige midler.

Skal se om jeg ikke får dratt med meg rasshølet bort til Totskalle en dag, kanskje han kan scanne dem inn bra?
Det hadde vært top. Som nevnt tidligere jobber jeg innen feltet psykisk helse, og brenner for å få avdekket de overgrep som har skjedd ( og forsatt desverre skjer ) i norsk psykiatri.

Da jeg bor i Drammensområdet er Lier Mentalsykehus det jeg er mest kjent med, men har også besøkt andre sykehus rundt om i landet.

Oppfordrer dere til ikke å kaste/ødelegge noen dokumenter. Jeg håper at det med tiden kan lages et utstilling i Drammens-området rundt Lier Mentalsykehus historie, og at alle som sitter på dokumenter / ting fra sykehuset kan levere disse til Drammen kommune mot en dokumentert garanti på at de ikke vil gå til noen anmeldelse.
Sitat av fab123 Vis innlegg
Bra henta inn interresant å lese

Det nederste dokumente til høyre fant jeg noe jeg ikke visste.

det er drevet gruppeterapi og enkelt terapi. noen hjelp har vi fått i LSD behandlingen!!

Var dette folk som hadde fått psykisk lidelse etter bruk av dette?
eller brukte de dette som medisin som jeg forstod det???
Vis hele sitatet...
Ja det ble brukt LSD som forskning på pasienter i psykiatrien på 50-60' tallet.
Det ble også forsøkt registrert som legemiddel i Norge i 1960, men nektet pga dens "farlighetsgrad". Men ble senere brukt, men da med registreringsfritak.
Still am.
Totskalle's Avatar
Trådstarter
Jeg tror egentlig jeg burde holde kjeften min men. Siden uansett hva jeg har tenkt til så blir det bare med en tanke, *oppgitt*. Men, scannern er i hus, men jeg har rotet den bort. Ligger i kjelleren, sammen med den gamle stasjonære PCn som jeg må bruke. Så det skjer snart, i følge min rasjonelle del av hjernen hvert fall. Men den andre delen har lett for å ta over, som ikke er like rasjonell.
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Jeg tror egentlig jeg burde holde kjeften min men. Siden uansett hva jeg har tenkt til så blir det bare med en tanke, *oppgitt*. Men, scannern er i hus, men jeg har rotet den bort. Ligger i kjelleren, sammen med den gamle stasjonære PCn som jeg må bruke. Så det skjer snart, i følge min rasjonelle del av hjernen hvert fall. Men den andre delen har lett for å ta over, som ikke er like rasjonell.
Vis hele sitatet...
Vi kan jo ta det på onsdag? Jeg kan dra huet med rasshøl bort til deg også kan vi ta bilder av papirene? Det fungerte jo med de jeg la ut. Så røyker vi sigaretter og tar bilder?

Har jo ikke noe annet vi skal drive med den dagen uansett, er vel studie dag og da har jeg ingen planer om arbeid.
Still am.
Totskalle's Avatar
Trådstarter
Jævlig ålreit, da tar vi det da. Yey, papirer alle sammen
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Jævlig ålreit, da tar vi det da. Yey, papirer alle sammen
Vis hele sitatet...
Da blir det ålreit, blåstrek 3 og lier papirer hele onsdan
Skål for den

Forresten funnet ut hvem som skrev den pm-en til deg (fra politiet ) ? Tviler nemlig på at det var Engen
Still am.
Totskalle's Avatar
Trådstarter
Sitat av Ozzfan Vis innlegg
Skål for den

Forresten funnet ut hvem som skrev den pm-en til deg (fra politiet ) ? Tviler nemlig på at det var Engen
Vis hele sitatet...
En IP meg bekjent ja, ikke Engen
Wazzup Fikk dere rota dere sammen i dag?

Still am.
Totskalle's Avatar
Trådstarter
Sitat av Ozzfan Vis innlegg
Wazzup Fikk dere rota dere sammen i dag?

Vis hele sitatet...
Ble handletur istedenfor Har planlagt og ordna klart til i kveld, nå skal alt tas også, døyner bare om vi ikke rekker det i løpet av i dag
Enjoy Da blir det bra!
Det her er spennende greier! Takk
Ok, da har jeg vært hos totsalle og levert hundrevis av sider. Og vi har sett over og lest igjennom mesteparten og skilt ut det mest spennende. Masse virkelig gode overraskende dokumenter her med sensitivt materiale. Fikk og røkt en 7-8 sigaretter så det ble som planlagt.

Vi har nå lagt sammen mesteparten av det vi har av papirer i en samling, og det ble imponerende haug. Regner med at dere finner det spennende, det gjorde ihvertfall vi.
Still am.
Totskalle's Avatar
Trådstarter
Tok litt tid alt sammen. Fått skrapt sammen alt som fins av dokumenter og diverse hos meg og Vanger. Jeg begynner med å legge ut litt forskjellig rart, må drive å sette opp en PC på nytt for den er totaly F'ed. Og scannern vil ikke ha mac eller motsatt plutselig så sliter enda. Men begynner som sagt med litt småtteri bare da.

Test Material For The Measurement Of Intelligence:

Kan noen fortelle meg hva dette skal forestille? Det er klart en oppgave eller noe sånt pasientene fikk men til/for/mot hva? Det er altså en konvolutt, med en mindre konvolutt inni med disse brikkene. Hver så snille å si ifra om linken til Imgur ikke fungerer eller om det er noe piss med bildene

http://totskalle.imgur.com/lier_sykehus_diverse

EDIT: Takk for introen Vanger Faen så fort du kjører, hjemme og posta lengre innelgg alt
Sist endret av Totskalle; 13. oktober 2010 kl. 22:36.
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Tok litt tid alt sammen. Fått skrapt sammen alt som fins av dokumenter og diverse hos meg og Vanger. Jeg begynner med å legge ut litt forskjellig rart, må drive å sette opp en PC på nytt for den er totaly F'ed. Og scannern vil ikke ha mac eller motsatt plutselig så sliter enda. Men begynner som sagt med litt småtteri bare da.

Test Material For The Measurement Of Intelligence:

Kan noen fortelle meg hva dette skal forestille? Det er klart en oppgave eller noe sånt pasientene fikk men til/for/mot hva? Det er altså en konvolutt, med en mindre konvolutt inni med disse brikkene. Hver så snille å si ifra om linken til Imgur ikke fungerer eller om det er noe piss med bildene

http://totskalle.imgur.com/lier_sykehus_diverse

EDIT: Takk for introen Vanger Faen så fort du kjører, hjemme og posta lengre innelgg alt
Vis hele sitatet...
Det er vel sikkert som det sier, et test kit for intelligensmåling, aka IQ-tester.
Still am.
Totskalle's Avatar
Trådstarter
Hmm, altod noe som kommer i beien, må beklage. Men nå er ihvertfall neon steg nærmere... Ozzfan, du får kopi av alt, eventuelt orginalene om det kreves ved en evengtyuell sak
Sitat av Totskalle Vis innlegg

Test Material For The Measurement Of Intelligence:

Kan noen fortelle meg hva dette skal forestille? Det er klart en oppgave eller noe sånt pasientene fikk men til/for/mot hva? Det er altså en konvolutt, med en mindre konvolutt inni med disse brikkene. Hver så snille å si ifra om linken til Imgur ikke fungerer eller om det er noe piss med bildene

http://totskalle.imgur.com/lier_sykehus_diverse
Vis hele sitatet...

Ett kjapt google-søk på Lewis M Terman viser att det har noe med IQ-testing å gjøre, henviser deg til;

http://psychclassics.asu.edu/Terman/murchison.htm
http://historymatters.gmu.edu/d/4960/
http://en.wikipedia.org/wiki/Lewis_Terman

Googlesøket - http://www.google.no/search?source=i...oogle-s%C3%B8k
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Hmm, altod noe som kommer i beien, må beklage. Men nå er ihvertfall neon steg nærmere... Ozzfan, du får kopi av alt, eventuelt orginalene om det kreves ved en evengtyuell sak
Vis hele sitatet...
Høres bra ut. Gleder meg til å følge med her fremover.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Prøver å snike dere unna igjen nå :P Hvor blir det av det hot stuff hehe!
Skal jeg være helt ærlig:

Sitat av Ozzfan Vis innlegg
Prøver å snike dere unna igjen nå :P !
Vis hele sitatet...
Ja, det gjør vi.


Men vi jobber faktisk med saken (har nok tatt det rolig i det siste). Jeg har tenkt litt over det i ifra en tråd som kom her for litt siden, om det med hva vi sier her. Og det vi legger frem er jo konfidensielle papirer som vi ikke har noen rett til å ha på noen måte, og vi viser jo at vi har dem.

Det er så masse papirer at vi vet ikke hvor vi skal begynne. Hva er som står høyeste på ønskelista? Er det behandlinger? Tiltaks Plan for Hiv epidemien? Lab rapporter? Fakta artikler? Det er også en diger perm hvor et eller annet legat har blitt gitt til Lier Sykehus på en verdi av 600.000 kr tror jeg?
Sist endret av Henrik-Vanger; 27. oktober 2010 kl. 11:14.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
behandlinger!
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Sitat av Henrik-Vanger Vis innlegg
Skal jeg være helt ærlig:



Ja, det gjør vi.


Men vi jobber faktisk med saken (har nok tatt det rolig i det siste). Jeg har tenkt litt over det i ifra en tråd som kom her for litt siden, om det med hva vi sier her. Og det vi legger frem er jo konfidensielle papirer som vi ikke har noen rett til å ha på noen måte, og vi viser jo at vi har dem.

Det er så masse papirer at vi vet ikke hvor vi skal begynne. Hva er som står høyeste på ønskelista? Er det behandlinger? Tiltaks Plan for Hiv epidemien? Lab rapporter? Fakta artikler? Det er også en diger perm hvor et eller annet legat har blitt gitt til Lier Sykehus på en verdi av 600.000 kr tror jeg?
Vis hele sitatet...
Tiltaks Plan for Hiv epidemien & Lab rapporter er noe jeg _tror_ de fleste vil lese. Vis ikke så har ikke jeg noe i mot å lese det
Lab-rapporter.
Ok, da regner jeg med vi starter med det da. Kan jo ikke ta alt ettersom det er hundrevis av sider.

Men kan starte med med behandling derav og dosering og hvilke typer medikamenter som er anbefalt for de forskjellige typene psykisk lidelse.

Lab raporter tror jeg totskalle har noen av, tiltaksplan kommer og, tror den var ifra 80 tallet.
Bøyer meg nok en gang i støvet
Sitat av Ozzfan Vis innlegg
Bøyer meg nok en gang i støvet
Vis hele sitatet...
Du har en tålmodighet som en må beundre.

Hadde jeg vært deg så hadde jeg vært små forbannet etter så lang tid og flere lovnader.....
Sist endret av Henrik-Vanger; 27. oktober 2010 kl. 18:17.
Sitat av Henrik-Vanger Vis innlegg
Du har en tålmodighet som en må beundre.

Hadde jeg vært deg så hadde jeg vært små forbannet etter så lang tid og flere lovnader.....
Vis hele sitatet...
Jeg jobber med barn 8 timer i døgnet så har litt trening
Sitat av Ozzfan Vis innlegg
Jeg jobber med barn 8 timer i døgnet så har litt trening
Vis hele sitatet...
Ja, da kan det være greit med en god tålmodighet!
Still am.
Totskalle's Avatar
Trådstarter
Jeg hadde ingen aning om at Vanger hadde alle de medsinlistene, jeg ble utrolig fornøyd når jeg fikk greie på det Mitt favoritfelt. Det er nettop det jeg kommer til å prioritere fremover hvert fall. En liten pekepinn, så gikk det veldig mye i klorpromazin, haloperidol, diazepam og oxazepam. And LSD

I forykende store doser...
Sist endret av Totskalle; 28. oktober 2010 kl. 22:45.
Hmm, kan ikke skjønne annet enn at det enkleste for slike ting, må være å avfotografere bildene med et helt ok speilrefleks, mye enklere enn scanning, raskere og tar mest sansynlig mindre plass på disken.

Bare et tips altså.

- Er småskeptisk til publisering av journaler fra sykehus/psykiatri, da det seriøst bryter med personvernet.......selv om Lier i utgangspunktet har bersjet alvorlig på leggen i, da de ikke ryddet skikkelig i rotet sitt, byggene burde vært tømt for alt materiale når de ble avstengt, håper noen saksøker ræva av de.
Sist endret av znapper; 1. november 2010 kl. 12:45.
Still am.
Totskalle's Avatar
Trådstarter
Jeg føler at jeg opptrer forsiktig nok ved å sladde alle navn, jeg ville aldri funnet på å bryte med personvernsregler. Det fins ikke noe stort mer respektløst. Så da har me bare styre på sykehuset å bekymre oss for.
Sitat av znapper Vis innlegg

håper noen saksøker ræva av de.
Vis hele sitatet...
Ikke dumt!

Hvis de anklager folk for innbrudd og tyveri så er det helt greit. Ikke er det innbrudd engang da man teknisk sett kan gå rett inn uten hinder.

Men det de har lagt igjen høyst konfidensielle papirer som med sikkerhet bryter diverse lover.
Sitat av Henrik-Vanger Vis innlegg
Ikke dumt!

Hvis de anklager folk for innbrudd og tyveri så er det helt greit. Ikke er det innbrudd engang da man teknisk sett kan gå rett inn uten hinder.
Vis hele sitatet...
Tror du at det er lov å gå inn i leiligheten min når jeg lufter og døra står åpen?
Sitat av sandkasse Vis innlegg
Tror du at det er lov å gå inn i leiligheten min når jeg lufter og døra står åpen?
Vis hele sitatet...
uannsett så er det ikke innbrudd, så blir noe stjelt så tror jeg nok forsikrings folka sier sorry mac.

er vel slik med Bil, låste du ikke/lot døra stå oppe så kan man skylde seg selv, og ja folk er frekke så står døra oppe så kan folk brase inn uten spess ettertanke.
Sitat av sandkasse Vis innlegg
Tror du at det er lov å gå inn i leiligheten min når jeg lufter og døra står åpen?
Vis hele sitatet...
Nå får du skjerpe deg. Har du døra oppe så kan jeg gå inn uten at det er innbrudd. Du må låse den skjønner du for at det skal bli betegnet som innbrudd. Ergo, jeg må beskadige noe som er satt opp som blokkering.

Jeg har selvfølgelig ikke lov, men innbrudd er det ikke. Det er tresspassing, men det har jeg da forklart før.
Til traadstarter: Foerst vil jeg si takk for det du har lagt ut her av fotograferte dokumenter. Dette beviser alvorlige forbrytelser som vi maa hindre at skjer igjen.

Men naar du har fjernet ting saa har du ogsaa en plikt til aa legge det ut. Alle navn mener jeg at boer sladdes inntil videre, men alt du har tatt med deg maa du legge ut saa fort som mulig. Jeg innroemmer selvsagt med en gang at jeg selv synes det er spennende aa lese dette, men det er egentlig irrelevant.

Uansett, faa fotografert og lagt ut alt du har tatt av dokumenter saa fort som mulig.

Paa forhaand takk.
Sitat av 67554 Vis innlegg
Til traadstarter: Foerst vil jeg si takk for det du har lagt ut her av fotograferte dokumenter. Dette beviser alvorlige forbrytelser som vi maa hindre at skjer igjen.

Men naar du har fjernet ting saa har du ogsaa en plikt til aa legge det ut. Alle navn mener jeg at boer sladdes inntil videre, men alt du har tatt med deg maa du legge ut saa fort som mulig. Jeg innroemmer selvsagt med en gang at jeg selv synes det er spennende aa lese dette, men det er egentlig irrelevant.

Uansett, faa fotografert og lagt ut alt du har tatt av dokumenter saa fort som mulig.

Paa forhaand takk.
Vis hele sitatet...

Jeg og Totskalle ble enige om at dette var konfidensielle papirer som vi ikke har noen rett på. Så vi satte oss ned tidligere i kveld og brente alt sammen.
Dette haaper jeg for guds skyld er en daarlig vits...