Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 9375
Hey!
Er det noe stress å ta en eldre snus, som har ligget i topplokket på boksen en stund for å forklare enkelt!
Eller får man kreft til langt over hårtuppene?
Mvh Zero
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Ikke noe galt i det nei, bortsett fra at den vil være tørr og mest sannsynlig smake vondt.
Nei? Man får ikke kreft av spytt såvidt jeg vet, og det er det eneste ekstra som er i den da.
Den blir ikke tørr (hvis den ikka har vært der veeeldig lenge), men helt våt og ekkel.
Jeg pleier å gjøre det de gangene jeg plutselig er tom, har ikke kreft enda
helt OT

Haha er du fattig for tiden Zero?
zero14's Avatar
Trådstarter
Det skal jeg love deg, må bruke det jeg har, du vet vel hvordan det er med alenemor eller hva pillow?
Takker for svar!
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
Er helt sikker på at jeg leste et sted at tørr snus inneholder større mengder nitrosaminer enn fersk, men finner det ikke igjen noe sted. Altså, et år gammel snus som har ligget i romtemperatur gir større sjanse for kreft enn én uke gammel snus som har ligget i fryseren.

Nå skal det sies at du ikke vil få akutt kreft av å bruke en gammel porsjonssnus. Dessuten, hvis du er så redd for å få kreft burde du vel ikke bruke tobakk i det hele tatt? Det er så godt som bevist at snus gir økt kreftfare, uansett hvor mye mindre farlig det er enn røyk.
Sist endret av Mr. Meow; 26. februar 2009 kl. 17:55.
Bare pass på att den ikke har ligget der for lenge Kan fort lukte/smake dritt. Snusen kan faktisk bli muggen hvis den har ligget der fuktig og i varm temperatur
Før så brukte jeg bare slenge prisene mine på bordet atme pcen når jeg hadde brukt de, og hvis jeg plutselig på natta var tom for snus så brukte jeg bare ta 4-5 av de og bruke de, selv om jeg ikke fikk særlig mye "effekt" så hjalp det hvertfall. Bruker også å "gjenbruke" snuser jeg har i topplokket på boksen hvis jeg har lite penger den perioden. Ikke like digg som en fersk, men syns ikke det er særlig ekkelt egentlig, er jo bare mitt spytt.
Jeg gjør det hele tiden jeg og. Snuse de snusene som ligger i topplokket altså.
Det er av og til de lukter litt rart, da blir jeg litt skeptisk. Men jeg lever da enda.

Altså. Jeg tror neppe det er farligere å snuse brukte snus enn ubrukte snus... ^^
zero14's Avatar
Trådstarter
Nei ok, men da får en av oss bare si fra om de plutselig skulle falle om Håper på det beste
Jokern som ligger mellom botsen og Tøyen selger snus til halv pris på grunn av datoen.
OT
Har hørt noe om at vist en brukt snus ligger LEEENGE, så kommer det fluer ?
altså den ligger helt isolert inni en snus boks f.eks. Tror det var bananfluer det var snakk om.(lôs snus)

Men brukt snus er ikke noe stress, så lenge den ikke er alt for gammel.
Har brukt dette til nødløsning ganske lenge nå og jeg er da ikke dau enda