Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 3077
Hei, har fått tak i en dose LSD i form av en microdot. En microdot er for de som ikke vet det en utrolig liten pille.
Nå har det seg slik at jeg har fått høre at disse inneholder relativt mye LSD. Ettersom jeg ikke har lyst på så heavy tripp vil jeg prøve å dele opp denne dosen.

Nå er det jo slik at å dele disse pillene i to ikke er så veldig lett på grunn av størrelsen, dessuten ville det blitt litt unøyaktig.
Så det jeg tenkte på da er å prøve å løse denne microdotten i f.eks 1L vann, slik at jeg lett kan måle opp en fin dose.


Så til spørsmålet mitt: Hvordan er det med LSD's løslighet i vann, vil det løse seg gjevnt opp i vann? Eventuelt er det andre løsemiddler som er mer egnet?

Og en annen ting: Hvor god holdbarhet har LSD (i form av en microdot) ?
Mente at microdoter hadde mindre lsd i seg enn vanlige lapper. Dog jeg skulle tro at det varierer, fra microdot til microdot.

Edit: Skal vel holde ganske lenge, bare ikke det kommer i kontakt med fuktighet og mye sollys.
Sist endret av St.Vitus; 25. november 2006 kl. 20:44.
Å dele opp en mikrodot ved å løse den opp i vanlig springvann tror jeg ikke er en god ide. Jeg mener å huske at klor (som finnes i små mengder i springvann), bryter ned LSD. I tillegg er det vel også endel annet "tull" i springvann, mineraler og salter og sånt, som sikkert ikke er så bra for det relativt ustabile LSD-molekylet. Destilert vann vil nok fungere best.
Bruk 2 tekjeer. Knus Pillen. Lag 2 linere, og ta halparten.
Spiller ingen rolle om vannet er destilert eller ikke hvis han skal drikke det med en gang.
Ville aldri funnet på å dele oppe en dott selv, men hvis du skal løse den i noe så bruk alkohol (med høy %). Og ikke så mye, så blir det minst mulig svinn. En dl holder..
da jeg gikk på skole for noen år siden, husker jeg å ha lest i en av lærebøkene (engelsk) om en jente som hadda blandet det ut med cola d hadde visst funka som faen d
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Eller bare dele den i to?

På apoteket får du kjøpt en sak til 29 kr. som er en pille deler.
Det er enkelt og greit den liten boks med et skarpt barberblad, hvor barberbladet ligger i toppen av boksen (som er på størrelse med en fyrstikkeske x0,5) og i nederste del ligger det et spor.

Du putter den bare inni, trykker ned lokket - og vips - delt i to.

--
Jeg vet hvor liten en microdot er.. Det ligger vel i ordet.
Om microdottene er svakere en et frimerke med LSD stemmer ikke alltid.
Styrken vil uansett variere noe sinnsykt fra parti til parti.

Nå har jeg ikke prøvd de microdottene som er på markedet. Men jeg vet av egen erfaring (5 år siden) at 1 microdot ikke gav noe heavy trip.
Det var en mild trip og var relativt skuffet over feelingen.
2 stykker derimot var noe helt annet..

Da jeg for første gang skulle dele microdotten tror jeg bare at jeg klippet den eller noe. La matpapir rundt eller hva det nå var og klippet rundt.
Jeg la i hvertfall noe i mellom for at de evt. bitene ikke skulle fly vegg i mellom.
Det var ikke noe problem å dele dem. Men vær forsiktig, for ja - de er -små-! Bittesmå..
Sist endret av spQ; 26. november 2006 kl. 12:25. Grunn: erhm.. Leste ikke spørsmålet ditt. Trodde du lurte på åssen du skulle dele dem.. heh. Sorry, my mistake :p
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hvor mye som er i de kommer jo ann på hvor mye produsenten velger å putte i de.
Sitat av samefaen
da jeg gikk på skole for noen år siden, husker jeg å ha lest i en av lærebøkene (engelsk) om en jente som hadda blandet det ut med cola d hadde visst funka som faen d
Vis hele sitatet...

Sant det jeg.. Har lest samme historien jeg og.
er ikke micro micro da..... Skulle vel ikke bli så sterkt da.....
Sitat av Stonie
er ikke micro micro da..... Skulle vel ikke bli så sterkt da.....
Vis hele sitatet...
Den er mikro i størrelse ja. Men det sier lite om hvor mye som kan være i den, siden en brukerdose bare er så sinnsykt liten.
Sitat av samefaen
da jeg gikk på skole for noen år siden, husker jeg å ha lest i en av lærebøkene (engelsk) om en jente som hadda blandet det ut med cola d hadde visst funka som faen d
Vis hele sitatet...
Den historien du referer til heter "Go ask Alice", og er bare oppspinn. Det har visst seg at det med stor sannsynelighet er forfatteren Beatrice Sparks som har funnet opp hele greia for å skremme dum ungdom vekk fra stoffmisbruk. Helt feil vei å gå spør du meg.

Tror heller ikke det er speselt lurt å basere stoffbruket ditt på hva du lærer i engelsktimen...
Mikrodotter er meget uberegnelige! Den kan inneholda alt fra MEGET mye lsd,til nesten ingenting.Du bør ikke løse den opp i 1 liter,da garanterer jeg deg at du ik får noe som helst effekt.Å blande den ut er i utganskpunktet ikke noe jeg ville gjordt.Men som tidligere sagt,knus den og ta det i nesa.
Lykke til :P
De mikrodottene som var på midten av nittitallet var KRAFTIGE. Etter det jeg har hørt har ingen dotter som har kommet de senere år kunnet måle seg på noen som helst måte (altså, de er omtrent som vanlige syrebiter). Jeg kan dog ikke garantere for dette selv, da jeg ikke har prøvd dem. Men i følge alle mine syrefreakervenner som har holdt på noen år er dette sannheten.

Uansett ville jeg aldri ha delt opp en mikrodott...
Sitat av Nøørd
Du bør ikke løse den opp i 1 liter,da garanterer jeg deg at du ik får noe som helst effekt.
Vis hele sitatet...
Ææææh... Hvorfor skulle man ikke få effekt om man bruker vann til å dosere? Du er klar over at det er en ganske vanlig fremgangsmåte? Jeg ville nok ikke brukt en liter, det blir unødvendig mye vann å presse ned, men f. eks. en halv?
Jeg har aldri sagt at effekten forsvinner i vann.Men i 1 liter,så forsvinner den!Med 1 dl,er saken en annen.
Sitat av Nøørd
Jeg har aldri sagt at effekten forsvinner i vann.Men i 1 liter,så forsvinner den!Med 1 dl,er saken en annen.
Vis hele sitatet...
Hva er det du mener? Om du blander en microdot i en liter og drikker hele literen på kort tid, vil selvfølgelig effekten inntre, dog noe tregere og mildere enn om du har mindre mageinnhold. Det er jo elementert. Imidlertid tviler jeg sterkt på at effekten totalt vil utebli om man tar en microdot, for så å drikke en liter vann...
Huff da:P Hvor vanskelig skal det bli? Når jeg sier blander med 1 liter,så mener jeg å la dotten ligge der til alt virkestoffet er trekt ut i vannet.Da er lsd`en så utrolig svak av å bli oppløst i så mye vann,at du faktisk ikke kommer til å merke det.Nå har jeg sagt mitt,og gidder ikke utdype/diskutere dette emnet noe mer
Det du sier er jo helt absurd. Er jo ikke akkurat som virkestoffet forsvinner når man løser opp i vann. Man vil få så og si samme effekt, bare at det tar litt mer tid før det kicker inn.
My point exactly! LSDen blir ikke "svakere" av å blandes ut i vann. Det blir jo akkurat det samme å la den løse seg opp i vannet, som å svelge den og chase den med vann. Faktisk vil det muligens funke bedre å løse den opp, fordi da slipper den prosessen å skje i magen. Nøørd, du er på jordet! :P
Det er klart all syra fortsatt er i vannet, uansett hvor mye vann du bruker. Og at Nøørd er litt på jordet er det vel heller ingen tvil om. Men jo mer vann du bruker, jo større beholder (glass/mugge) trenger du. Dette vil gjøre det vanskeligere å få med seg alt vannet i og med at det alltid blir liggende noe igjen. Og siden man ikke kan vite hvor godt fordelt syra er i vannet er dette lite gunstig. Det er ikke snakk om store svinnet, men det er helt meningsløst å bruke en liter vann til 100-200 ug syre.
Lol! Så teknisk sett da,så kan du legge en mikrodott på bunnen av et svømmebasseng..Så drikke vannet,og trippe??? Håper dere tar poenget mitt,har aldri sagt at effekten forsvinner i en moderat mengde vann,men 1 liter er alt for mye for en mikrodott! Da vil den bli så redusert at du ikke vil få noen trip.Du har garantert lsd i kroppen,men ikke nok til å få rus av det.Håper ting ble klarere nå:P
Er du helt dust? Det er da forskjell på 1L vann og et svømmebasseng. Forskjellen er at det er fullt mulig å drikke 1L vann, og samtidig få i seg all syren. Det samme gjelder ikke for et svømmebasseng. Slutt å uttale deg om ting du absolutt ikke har peiling på.
Timothy Leary mottok ett gram LSD fra Sandoz og blandet det i et svært glass med sukkervann. Dette glasset hadde han stående i årevis, og alle som trippet hos ham tok fra dette glasset.

Selvsagt blir det annerledes med et gram (5000 200 mikrograms tripper, eller 10 000 100ug) enn én dose, men prinsippet blir det samme. Vann får ikke LSD til å "fordufte"...

Edit: Eh, litt OT det jeg skrev der visst. Hør på Sinister & co..
Er ikke så rå på kjemi, men antar at LSD i vann brytes ned fortere enn LSD i dott. Og syra blir nok ikke mer stabil av å øke vannmengden. Må du absolutt tynne det ut på denne måten, så bruk iallfall en ugjennomsiktig, tett beholder som du plasserer i kjøleskapet.
Det er i det minste et godt tegn om disse dottene viser seg å være så potente an man bør nøye seg med en halv, selv om det er første gang.
Her er det jo ikke snakk om en bra måte å lagre syre på, men en måte å dosere på. Trådstarter synes det er problematisk å dele microdotten, da den er veldig liten. Å bruke vann til å beregne dosen er en meget vanlig og helt grei metode.

mantalmelt har selvfølgelig rett i at det er helt meningsløst å bruke en hel liter på en microdot, men Nøørd er fullstendig tulling, som ikke skjønner at syra ikke "blir svakere" eller at man får mindre syre i kroppen, ved å tynne den ut, forutsatt at man får i seg all syren. Rent teoretisk sett vil dette også gjelde om man bruker et svømmebasseng, men i praksis vil det bare fungere om mengden vann ikke er større enn at man klarer å innta alt, i løpet av et relativt kort tidsrom.

Hvis noen har noen andre gode måter å dele en microdot, eller har synspunkter om hvorvidt Nøørd burde henges offentlig eller ikke, send meg en PM Until further notice setter vi en strek her. Trådstarter har tross alt fått svar på at, ja, man kan bruke vann. Ikke bruk unødvendig mye though...