Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 2003
Har lagt til en hel del filmanmeldelser på siden min. Med en vri. De er alle av elendige filmer. Jeg mener _elendige_ filmer. Kanskje noen kommer til å synes det er underholdende, hehe. Vi har det iaff drittmorsomt/helvetes kjedelig, alt etter som

Her er Filmklubben POOP. Høhø, beklager på forhånd for stygg språkbruk. Glemte helt å nevne det.
Sist endret av astoever; 7. mai 2006 kl. 22:05.
kan ikke åpne den med opera
Oja, skal fikse. 20 tegn.
Åpner med Opera 8.54 jeg...
When I think of all the hours wasted, in agony and in pain, if I didn't know better I'd this was some sort of S&M cult.
Vis hele sitatet...
Har sett noen EKSTREMT dårlige filmer, og jeg ville nå helt klart kalle folka S&M-addicts.
Men høres jo ut som et vittig konsept da. For de som vil leve et liv i smerte..

EDIT:
...den onde trollmannen ser ut som en av The Village People... Sannsynligvis var fyren på vei til en prøvespilling for Cross-dressing Sluts in Outer Space når regissøren plukket han opp.
Vis hele sitatet...
Lattis!

Jævli bra, keep up the fucking good work!
Sist endret av hedningen; 7. mai 2006 kl. 22:33.
Haha! Dere har anmeldt Urban Menace. Tidenes mest rævva film! Morsom nok anmeldelse og...
Flott tiltak dette her. Venter på spent på en anmeldelse av Troll 2. Filmen som får Manos til å fremstå som gudfaren.
HAHAH! Vi har faktisk sett Troll 2. Den kommer. Har en sånn 40 vi ikke har reviewet enda.
Er det bare meg eller flimrer teksten veldig?

Utrolig kult konsept. Morsome anmeldelser. Stå på.
Men Cheerleader Ninjas er ufattlig morsom da!
Jepp, elsker den. Er ikke ironisk i anmeldelsen, helt gravalvorlig. Kongefilm!
Du/dere burde andmelde Altered Species, en av de verste filmene jeg har sett.
Hehe, hakke sett den. Ser forjævlig ut.
Hehe, vet ikke om jeg skal si det er genialt eller skremmende at dere gidder å gjøre dette, men what the hell, underholdende

Btw, dere burde anmelde Druids, dårlig parodi av gamle krigsfilmer.. Jeg har prøvd å sett den ferdig 3 ganger, og hver gang sovner jeg etter 20-30 minutter :/
Sist endret av zeal; 8. mai 2006 kl. 12:53.
astoever's Avatar
Trådstarter
Jeg og dama så Bring It On Again i går. Fyttefaenihelvete.
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Jeg så denne for noen år siden. Den er på langt nær så bra som de tre stjernene den har på IMDB skulle tilsi.
astoever's Avatar
Trådstarter
@compstomp: Her er den, Troll 2.

Jeg har egentlig ikke så veldig mye å si nå. Føler meg tom etter den anmeldelsen. Det er flere nye. Og profiler på folk i klubben. Faen Troll 2 var så jævlig rævva, kjipt å måtte gjennoppleve.
Noen flere tips til elendige filmer:

Plump Fiction

Target
Her er noen flere anmeldelser:

http://hendelsen.com/film.php
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
^^ Sorry standich, men jeg takler ikke lese anmeldelsene dine med så mange grove skrivefeil. Ikke for å være pirkete, men de popper opp i nesten hver eneste setning Fix it!
standich: du kan jo umulig ha sett Kundun. Eller ihvertfall ikke i edru tilstand. Og hvis du kaller det du har skrevet på den siden der for anmeldelser, så vet ikke jeg. Det er jo ikke annet en en samlig "flotte" ord som du prøve å sette sammen til noe morsomt. Det er jo heeelt på trynet. Og samme med Jackie Brown...det er jo en fet film...
Jeg har et forslag til en film dere kan se:

"Orions Belte" Norsk actionthriller fra 1985
astoever's Avatar
Trådstarter
Har hørt om den, ikke sett den, men hørt om den. Trodde den skulle være bra?
Om den er bra eller ikke skal jeg ikke uttale meg om, men jeg er sikker på at dere kan klare å lage en morsom review av den
"Silence of the hams" mener jeg å huske er en god film for dere, og selvfølgelig "attack of the killer tomatoes"
Dere burde anmelde Hercules in New York Dere kommer til å dø. Serriøst.
astoever's Avatar
Trådstarter
Høhø, har sett en av de killer tomato filmene. De er i Frankrike tror jeg. Kanskje det var nummer 3, veldig lenge siden. Vi skal se Son of the Mask i morgen, jeg har ikke turt å sjekke den opp på IMDB engang. Peter som har funnet frem.

@mainer: Æ fy faen den ser jævlig ut. "Takk for tipset."
Haha, du må bare se på effektene i denne filmen. Den beste scenen er når Hercules sloss mot en bjørn.
Sykt fet side, sykt fett konsept! Sykt deilig design
astoever's Avatar
Trådstarter
@mainer: HAHAHAHAHA

Takk, Joachim!
Plan 9 from Outer Space
http://www.imdb.com/title/tt0052077/

og

Living the dream med bl.a. Kristian Valen
http://www.imdb.com/title/tt0417909/
astoever's Avatar
Trådstarter
Takker for tipsene, kom med flere! Jeg har faktisk sett Plan 9, skal anmelde den når jeg kommer hjem. Kuleste med den filmen er når den ene snuten klør seg i panna med munningen på revolveren. Ed Wood you are genious.

Glemte nesten å nevne:
Day After Tomorrow *barfcity*
Sist endret av astoever; 27. mai 2006 kl. 23:57.