Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1583
Hei jeg trenger musikk i bilen min. Bruker å laste ned litt og legge inn på minnepenn. Jeg liker godt oldschool hip hop, men det må ha litt sjel og ikke noe kjedelige beats siden jeg 12" basskasse i bagasjerommet

Det kan ikke være kvinne undertrykkende med mye ord som "bitch og hoe" og sånn rap siden det er dama mi som kjører.

Er åpen for det meste, siden jeg ikke finner så mye jeg liker lengre.
Har ganske variert smak, liker mest hip hop, så trance, og litt reggae, disco EDM, blues, rock/metal og kanskje litt country også da. Er åpen for det meste her Liker litt trap men ikke dubstep. Det er som regel underground gangsta rap og sånt jeg hører mest på, boom bap og funky greier, ikke det nye hip hop greiene, har blitt så kresen med tiden.
Sitat av fjellape Vis innlegg
Det kan ikke være kvinne undertrykkende med mye ord som "bitch og hoe" og sånn rap siden det er dama mi som kjører.

Er åpen for det meste, siden jeg ikke finner så mye jeg liker lengre.
Vis hele sitatet...
Det er ikke så rart når dama di ikke lar deg høre på musikk med så stygge ord i. Hadde slitt med å finne musikk jeg også da ja.
Finnes det rap med evangelisk lyrikk?

Blir ikke det litt som å be om deathcore med kjærlighetshistorier?

Hva er problemet med radio?
Mye bra country om dagene,du kan jo sjekke ut Luke Combs, Cody Jinks og Zach Bryan til og begynne med..
Personlig har jeg funnet at jeg kjører roligst til Infected Mushrom. Psykedelisk techno/rock/metal og de kan gjerne endre stilart eller tempo midt inni en låt. DumDum Boys om jeg må komme meg fra punkt a til b på kartet på kortest mulig tid.
Sist endret av meitemark; 2. november 2023 kl. 17:15. Grunn: DumDum Boys, ikke A-ha.
Converting vegetarians er fin kjøremusikk.

Hvis du liker hiphop så er jo wu-tang forever et absolutt must.
Litt bich og hoe tåler hun sikkert

Min personlige kjøremusikkfavoritt er Magna Carta Cartel - Goodmorning Restrained. Psykedelisk rock på sitt beste
Sist endret av ID-Brikke; 1. november 2023 kl. 19:22.
Tarantino film musikk
For noe nyere, sjekk ut Cookin Soul på YouTube. Mange mixtapes/remixer av etablerte rappere med en unik twist.

Noen av mine favoritt old school hip-hop album fra 80/90-tallet: (Beklager om dama di blir allergisk)
- Gang Starr - Moment of Truth
- EPMD - Strictly Business
- Pete Rock, InI - Center of Attention
- Ice Cube - The Predator
- Black Moon - Enta Da Stage
- Lord Finesse - The Awakening
- Artifacts - Between A Rock And A Hard Place
- Charizma & Peanut Butter Wolf - Big Shots
- Fugees - The Score
- Guru - Jazzmatazz Volume II - The New Reality
- Shyheim - The Lost Generation

Annet diverse:
- Madvillain (Madlib, MF DOOM) - Madvillainy
- KAS:ST - Road To Nowhere
- Buju Banton - 'Til Shiloh
- Ini Kamoze - Ini Kamoze
Sist endret av supranaut; 1. november 2023 kl. 19:58.
keep it gangsta

Capone-N-Noreaga - The Reunion

Hele skiva er bra, ingen svake låter.
Sitat av fjellape Vis innlegg
Hei jeg trenger musikk i bilen min. Bruker å laste ned litt og legge inn på minnepenn. Jeg liker godt oldschool hip hop, men det må ha litt sjel og ikke noe kjedelige beats siden jeg 12" basskasse i bagasjerommet

Det kan ikke være kvinne undertrykkende med mye ord som "bitch og hoe" og sånn rap siden det er dama mi som kjører.

Er åpen for det meste, siden jeg ikke finner så mye jeg liker lengre.
Har ganske variert smak, liker mest hip hop, så trance, og litt reggae, disco EDM, blues, rock/metal og kanskje litt country også da. Er åpen for det meste her Liker litt trap men ikke dubstep. Det er som regel underground gangsta rap og sånt jeg hører mest på, boom bap og funky greier, ikke det nye hip hop greiene, har blitt så kresen med tiden.
Vis hele sitatet...
NF er jo et lyrisk geni og om jeg husker riktig så gjør han en greie ut av å aldri bruke et eneste banneord, så det burde jo være midt i blinken

https://m.youtube.com/watch?v=tsmPCi7NKrg
Sitat av fjellape Vis innlegg
Hei jeg trenger musikk i bilen min. Bruker å laste ned litt og legge inn på minnepenn. Jeg liker godt oldschool hip hop, men det må ha litt sjel og ikke noe kjedelige beats siden jeg 12" basskasse i bagasjerommet

Det kan ikke være kvinne undertrykkende med mye ord som "bitch og hoe" og sånn rap siden det er dama mi som kjører.

Er åpen for det meste, siden jeg ikke finner så mye jeg liker lengre.
Har ganske variert smak, liker mest hip hop, så trance, og litt reggae, disco EDM, blues, rock/metal og kanskje litt country også da. Er åpen for det meste her Liker litt trap men ikke dubstep. Det er som regel underground gangsta rap og sånt jeg hører mest på, boom bap og funky greier, ikke det nye hip hop greiene, har blitt så kresen med tiden.
Vis hele sitatet...
prøv følgende; Doin' it for time - Whiney, Kwam
You reposted in the wrong neighborhood / Glue70 mashup
Cowboys from hell - pantera
Hellraiser - Ozzy osbourne
Sharp dressed man - ZZ top
hele albummet "Graduation" fra han kanye west
Avenged Sevenfold - Shuffle - Play - Enjoy
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sjekk ut låta mi Exodus på Soundcloud.

Heter Ippin Ekebe der.

Last den ned og kjør på.
Det er vel ikke en bil jeg har vært i som ikke har hørt Metallica - Orion, men det kommer til rap og hipp hopp, hva med Vonnagut busy av sage francis? Vinnie Paz end of Days? Hvilken sjanger er Yello?
Hei jeg trenger musikk i bilen min. Bruker å laste ned litt og legge inn på minnepenn. Jeg liker godt oldschool hip hop, men det må ha litt sjel og ikke noe kjedelige beats siden jeg 12" basskasse i bagasjerommet

Det kan ikke være kvinne undertrykkende med mye ord som "bitch og hoe" og sånn rap siden det er dama mi som kjører.
Vis hele sitatet...

Spesiell tråd. Du baserer dine lyttepreferanser for musikk på at du har svær basskasse, og vil samtidig ikke lytte til musikk du kanskje egentlig liker basert på hvordan artistene velger å uttrykke seg i sin kunstutøvelse. Hva gjør du på museum? Snur ryggen til kjente kunstverk om det er brukt aktmodeller? Eller lukker du øynene når du spaserer i vigelandsparken?
Sist endret av _abc_; 1. desember 2023 kl. 10:04.