Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 953
Anonym bruker
"Sjuk Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tokk nettop en dose på 15-20ug
Aldri mikrodpsert før, får jitters/ticks vet ikke helt hvordan jeg skal forklare. Føler også en knute i magen, klarer ikke å sitte stille.

Er det kansje placebo effekt? Har trippet på syre flere gang før, så er litt skeptisk på hvordan en mikrodose skal funke.

Er en relativt svær fyr, 110kg 196cm, så tenkte ikke at 15-20ug skulle blir for mye, er det?
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du har vel ikke spist noe sterk mat i dag/ i går?
Anonym bruker
"Sjuk Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du har vel ikke spist noe sterk mat i dag/ i går?
Vis hele sitatet...
Ingen sterk mat nei
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tokk nettop en dose på 15-20ug
Aldri mikrodpsert før, får jitters/ticks vet ikke helt hvordan jeg skal forklare. Føler også en knute i magen, klarer ikke å sitte stille.

Er det kansje placebo effekt? Har trippet på syre flere gang før, så er litt skeptisk på hvordan en mikrodose skal funke.

Er en relativt svær fyr, 110kg 196cm, så tenkte ikke at 15-20ug skulle blir for mye, er det?
Vis hele sitatet...
Har begynt å puste tungt nu, ca 3 timer siden jeg droppa. Er dette normalt med så må doser? Som sagt, er bare vandt til større doser
Sist endret av olaba; 8. mai 2023 kl. 10:46. Grunn: Der gikk anonymiteten :)
Hvor presis er doseringen din? Jeg kan føle på det samme om mikrodosen blir litt stor. For min del har jeg funnet ut at rundt 8-12 ug er fint i hverdagslig sammenheng, jobb osv. Bikker jeg derimot 15ug og nærmer meg 20ug synes jeg fort det kan bli et uromoment og kanskje litt plagsomt til tider, og distraherende. Da virker liksom mikrodosen litt mot sin hensikt spør du meg. Fordi man kjenner litt, men ikke nok til å kose seg med det.
Sitat av wackwrack Vis innlegg
Hvor presis er doseringen din? Jeg kan føle på det samme om mikrodosen blir litt stor. For min del har jeg funnet ut at rundt 8-12 ug er fint i hverdagslig sammenheng, jobb osv. Bikker jeg derimot 15ug og nærmer meg 20ug synes jeg fort det kan bli et uromoment og kanskje litt plagsomt til tider, og distraherende. Da virker liksom mikrodosen litt mot sin hensikt spør du meg. Fordi man kjenner litt, men ikke nok til å kose seg med det.
Vis hele sitatet...
Hvor presis er jeg ikke sikker på. Har lapper på 200ug, kuttet dem opp i 11 biter. Trur jeg kansje fikk i meg litt mer enn 20ug, får samme knute i magen når jeg begynner å føle syra før en trip.

Knute er sikkert feil ord for å beskrive den følelsen i magen.
Bruk heller volumetrisk dosering. La lapp på si 200ug ligge i si 200ml (helst) destillert vann over natta, da har du 1ug pr ml, hvis total mengden på lappen stemmer. Så kan du prøve deg frem med 15ml/ug en fridag, og justere opp eller ned ved neste forsøk, til du finner riktig for deg.
Så ved bruk av en toleranse kalkulator så sier den at for å få samme dose så må jeg 2x, 3x dosen, selv noen dager etter. Hvordan fungerer det her for microdose? Skal jeg fortsette å bruke samme dose annenhver dag eller gå høyere og høyere? Siden til slutt så blir 15ug til 0,1ug på bare noen dager av microdosering
Sitat av olaba Vis innlegg
Så ved bruk av en toleranse kalkulator så sier den at for å få samme dose så må jeg 2x, 3x dosen, selv noen dager etter. Hvordan fungerer det her for microdose? Skal jeg fortsette å bruke samme dose annenhver dag eller gå høyere og høyere? Siden til slutt så blir 15ug til 0,1ug på bare noen dager av microdosering
Vis hele sitatet...
Har aldri møtt på særlige problemer angående toleranse hva gjelder mikrodosering. En stund siden sist jeg holdt et fast program skal sies, nå går det litt mer i perioder ved behov.
Selv har jeg kjørt dosering hver tredje dag, i 2-3 uker, for så å ha en pause på 1-2 uker. Starter gjerne på 7-9ug for å bli kjent med min nye blanding, men så beveger jeg meg gjerne gradvis opp mot 12-15 ug.

Skal sies at man må finne litt ut av det på egenhånd, da man er forskjellige som sådan. Men et godt tips fra min egen erfaring er at det er bedre å ta litt for lite, og heller ta litt mer neste gang, enn å ende med å ta for mye. Kan fort bikke over til å bli vanskeligere å håndtere stress, dermed mindre produktiv, om dosen blir for høy. Og da virker det som sagt gjerne mot sin hensikt i mine øyne.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Får også en angstlignende følelse i magen/brystet av syre. Kan få det på doseringer typ 25-50 men er verst rundt 75. Helt vanlig, men om du ikke gjorde volumetrisk dosering så kan det fort hende at du fikk en litt sterk bit av lappen.