Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 718
Har nylig kjøpt meg PS5 fordi jeg har dyrket et money three utenfor.

Spille COD med kontroll, noe som ikke var gøy.

Hvordan er det å spille med de små tastatur(glemt hva de kalles) og mus til f eks COD.
Jeg har kjøpt nyeste versjon av xbox, og har koblet tastatur og mus til. Noe som fungerer utmerket, da Cod har støtte for tastatur og mus igjennom konsoll.

Mener at du kan fint koble til vanlig tastatur til din ps5, da jeg koblet til vanlig på ps4 for en tid tilbake.
Spiller CoD på PC og ser at 95% av alle jeg møter online har kontroller-ikon. De har jo da auto-aim/lock on, noe vi med mus og tastatur ikke har. Kan man gjennom å spille på konsoll med mus og tastatur, få begge fordelene? Altså auto-aim og mus til å finsikte med? Det er jo i så fall et veldig stort fortrinn...
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Spiller CoD på PC og ser at 95% av alle jeg møter online har kontroller-ikon. De har jo da auto-aim/lock on, noe vi med mus og tastatur ikke har. Kan man gjennom å spille på konsoll med mus og tastatur, få begge fordelene? Altså auto-aim og mus til å finsikte med? Det er jo i så fall et veldig stort fortrinn...
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke den muligheten.
Men har spill på xboxen som autoaimer litt med mus, ikke en fordel vil jeg påstå.