Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 875
tok meg en kjapp tur ned på treninga til kfm gutta idag, bildene er uten blitz, kjørt på litt zoom effekt etterpå.. ser detta ok ut? eller? noe dere ville gjort anderledes? Var litt prøve shoot detta.. skal tilbake og ta flere neste uke.. ideer tar jeg gjerne imot. Bildene her er kanskje litt kornete, halverte oppløsninga litt for kjappere opplastning..






Prøv å gjør sånn at man ikke ser så mange i speilet da :/
Sitat av AmundK Vis innlegg
Prøv å gjør sånn at man ikke ser så mange i speilet da :/
Vis hele sitatet...
var bare det ene bildet da.. og den var faktisk litt bevist
Hva er det her for noe? Den effekten der må være noe av det styggeste og mest irriterende jeg har sett... Utifra hva jeg i det hele tatt klarer å se på bildet, så var ikke HDR effekt særlig vellykket heller...
Sitat av iMAGINE123 Vis innlegg
Hva er det her for noe? Den effekten der må være noe av det styggeste og mest irriterende jeg har sett... Utifra hva jeg i det hele tatt klarer å se på bildet, så var ikke HDR effekt særlig vellykket heller...
Vis hele sitatet...
bra med tilbakemeldinger
Effekten ser som sagt grusom ut. Du har litt fargestikk i bildene, dette burde ikke være noe stress å rette opp. Og så syns jeg det trekker ned at du ikke har med ansiktsutrykkene til de som slåss. Ser du har med litt, men de blir for bortgjemt og/eller for langt i fra.
Kan du poste orginalene og/eller HDR uten zoom-effekt?

Syns det første og andre bildet ble voldtatt av effektene. Det tredje var bedre, da zoomen var litt roligere da. Men jeg vil gjerne se orginalene.
Fikk vondt i hode av bildene
Ubehagelig å se på. Må konsentrere meg om å se på bildene.