Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 840
Heisann.
Sliter litt med et anlegg her som krever 1 til 1 aux kabel, men jeg har bare 2 til 1 liggende ( svart og rød til svart ) .

Kan jeg få denne til å fungere som 1 til 1? ved hjelp av noe modifikasjoner av tråder i kabelen?
Hvis noen greier å hjelpe deg basert på denne infoen så blir jeg mektig imponert. Tror et bilde hadde vært saken her..
Trådstarter
Greit. Jeg har en sånn http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:A...AD7OSXNekw&t=1

som må bli en sånn http://www.listingfactoryhost.com/us...cable_5839.jpg

-- altså fungere som en!
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
For å få til det så trenger du jo en minijack som du kan lodde på den kabelen du har.

Siden en sånn kabel koster ca 2,- så ser jeg ikke helt poenget med å investere i en plugg for å lodde på.
Sist endret av Ond^Sofa; 22. mai 2011 kl. 14:36.
Forrige helg ble min 1-1-kabel ødelagt, og jeg trengte å låne til å ha i bilen (mobil til anlegg). Spurte rundt etter "en AUX-kabel til låns" og etter lang tid fikk jeg en henvendelse. En kompis som fikk meg til å kjøre milevis til ham for å hente den, så viste det seg at han hadde en slik en som var på det første bildet der. Fikk ikke engang pluggen inn i verken mobilen eller anlegget, på grunn av de der greiene på de fargede pluggene som står og hindrer. Meget irriterende.. :/

Forøvrig koster 1-1-kabel bare en femtilapp på Expert, så hvis det ikke haster kan du kjøpe det i morgen. Dog er det nok ikke beste kvalitet, kabelen som ble ødelagt forrige helg (mistet all lyd på høyre side) fikk jeg som en erstatning for noen måneder siden fordi kabelen jeg opprinnelig kjøpte også ble ødelagt (hørte bare skurr og jævelskap).
Hvis du har en ekstra 3,5 mm jack som du kan lodde på så kan det fikses ja.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Forrige helg ble min 1-1-kabel ødelagt, og jeg trengte å låne til å ha i bilen (mobil til anlegg). Spurte rundt etter "en AUX-kabel til låns" og etter lang tid fikk jeg en henvendelse.
Vis hele sitatet...
En "aux-kabel" er jo en ganske vag definisjon, det du leter etter er "3.5 minijack til 3.5 minijack".
Sitat av Ond^Sofa Vis innlegg
En "aux-kabel" er jo en ganske vag definisjon, det du leter etter er "3.5 minijack til 3.5 minijack".
Vis hele sitatet...
True that. Han kompisen min sto og sa "men jeg googlet jo hva en aux-kabel er!! Dette ER en aux-kabel!!!" Jeg kunne ikke si noe på det..
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Det du trenger får du for noen kroner på elkjøp, bare spør etter overgang fra hvit & rød til 3,5 jack så finner de en liten overgang til deg.

edit: Den du skal ha ser slik ut.

http://ecx.images-amazon.com/images/I/71jEReTO%2BZL._SL500_AA300_.gif
Sist endret av Echuz; 22. mai 2011 kl. 16:24.