Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 1686
Er det bare meg her som spiller Diablo 2: Lord of Destruction? Skulle gjærne hatt noen å spille litt med i ny og ne da.
Om du ikke har en high-level, eller vil starte på nytt, så hjelper jeg gjerne til med equipment og boost. Har teleport så det går fort
Selve levlinga (til 90) tar jo ikke mer en to dager!
Spiller på EU ladder.

Er jo et utrolig artig spill!
D2LOD er evig elsk da. Gleder meg som én liten dittunge som sikler etter godis dagen lang til oppfølgeren, oh, yes!. Selv har jeg ingen lovlig kopi av spillet, så jeg vet ikke om jeg kan være med på noe slikt, men hadde vært moro.

Får vel vurdere å gå til innkjøp (?)

PS! Er alt for lett å jukse i dette spillet!
Sist endret av waf; 16. mars 2010 kl. 14:20.
Hei, jeg skal gjerne være med å spille, så fort jeg får levert tilbake denne drittpc'en, og kjøpt meg noe ordentlig! Tar nok en ukes tid, jeg har 2 eller 3 characters i lvl 80, iverttfall 2 sorcs, og lvl'er noen paladins o.l, kanskje du vil hjelpe? om noen uker riktignok! Send pm
Neutral Good
Mith's Avatar
FYI: Det er pathcing og ladder reset om ikke alt for lenge.
De sa folka ifjor og
Neutral Good
Mith's Avatar
Jojo, men nå har jo testrealmen vært oppe siden midten av desember. Husker jeg ikke feil så pleier ladder reset å skje tidlig på sommeren aka. juni. Det er "snart" eller "ikke alt for lenge" i Blizzard sammenheng
Sitat av waf Vis innlegg
D2LOD er evig elsk da. Gleder meg som én liten dittunge som sikler etter godis dagen lang til oppfølgeren, oh, yes!. Selv har jeg ingen lovlig kopi av spillet, så jeg vet ikke om jeg kan være med på noe slikt, men hadde vært moro.

Får vel vurdere å gå til innkjøp (?)

PS! Er alt for lett å jukse i dette spillet!
Vis hele sitatet...
Gleder meg selv jeg! Skal bli helt sjukt bra skal jeg si deg. Bare så synd at jeg må ha meg en ny pc for å dra det :/ Menmen, er vel på tide snart uansett.
Noen som har en dato på når spillet blir slipt ut?

Du får kjøpe deg det, er verdt å ha! Koster jo bare 200kr for begge eksemplarene, om ikke mindre. Man må jo varme opp litt til treeren kommer

Mith: Har du noe info på denne patchingen og ladder reseten? Er jo gått evigheter siden den forje..

Eivindh: Om jeg kan hjelpe ja! Har en ladder mf hammerdin som gir nok av juling. Gud så glad jeg er i hammerdins <3<3

Startet opp i dag, så hadde alle characterene min gått ut, utenom mainen, den går ut i dag. Så jeg rakk akkuratt å aktivere den.
Sist endret av Prognisse; 16. mars 2010 kl. 15:08.
Jeg spiller i ny og ne. Har mistet en del accounter fordi jeg har brukt d2loader, noe som jeg forøvrig ikke visste var cheat, men men. Du kan adde mitt banale Bendikz-navn, men driver bare med tristrunning.
Bendikfa, skal legge deg til senere, må bare skru sammen et pc-bord.
Hvorfor i huleste driver du bare med tristruns? Ubertrist da?

Ser ikke helt poenget med å cheate i det spillet her.. Er jo så enkelt og greit fra før av
MH er jo forsåvidt greit nok, om man ikke har tele, men fortsatt lite poeng i å jukse.
Sist endret av Prognisse; 16. mars 2010 kl. 15:11.
Rart, jeg starta ifjor, igjen, og da hadde alle characters gått ut, og jeg bare dobbeltklikka på dem, og de ble helt normale igjen? Skal det egentlig gå ann? O.o
Neutral Good
Mith's Avatar
http://classic.battle.net/index.shtm...Reset%20Coming
Ser ut som det blir patch og reset lenge før juni i år. 23 mars, en uke fra i dag, neste tirsdag.
Det ble tydeligvis annonsert i går, dæven så oppdatert jeg er på dette...
Sitat av Mith Vis innlegg
http://classic.battle.net/index.shtm...Reset%20Coming
Ser ut som det blir patch og reset lenge før juni i år. 23 mars, en uke fra i dag, neste tirsdag.
Det ble tydeligvis annonsert i går, dæven så oppdatert jeg er på dette...
Vis hele sitatet...
Se der ja! Takker for rask info. Sto ikke stort om patchen dog.
Fant noe om Wide-screen support, no-cd (som forøvrig kom med 1.12), et nytt banner ad system på serverene.
Fant også denne: http://forums.battle.net/thread.html...44780&sid=3000
Her snakkes det om aktivering av cheats, som gratis gull (faen, der røyk gg-businnesses min!). Også et nytt "mystery" nevnes. Blir spennende å se.

Stemmer det at man får mer for non-ladder items på d2jsp?

Kan legge til at de også nevner at re-speccing blir mulig!
Sist endret av Prognisse; 16. mars 2010 kl. 15:24.
Kan du forklare hva re-speccing er?
Neutral Good
Mith's Avatar
En specc (eller build) er hvordan du har plassert skillpointene dine. Re-specc betyr at du kan velge skills på nytt.

Mer info om patchen: http://diablo.incgamers.com/blog/com...he-test-realm/
fett! Den amuletten elns du får av diablo clone, får jeg beholde den?
We will be resetting the Diablo II ladder on March 23 with the release of patch 1.13
Vis hele sitatet...
Btw, DClone dropper ikke amulett. Han dropper bare 1 ting og det er Anni

Forøvrig er det aktive folk enda, #diablo2.no @ Quakenet.
Anni var det ja, mister vel den
Sitat av EivindH Vis innlegg
Anni var det ja, mister vel den
Vis hele sitatet...
Om den er "duped" mister du den, da den bare er en kopi. Mener å huske at de varer i 24 timer, også forsvinner de.
Om du selv har looten den, eller noe sånt, så får du beholde den. Jævlig bra er den og!

Ja, så det var èn som var med å spille litt om to uker, og en haug som bare ville snakke litt om d2?

Eivindh, spiller du på eu ladder? Hva er account navnet ditt? Så tar vi en par runs
Sist endret av Prognisse; 16. mars 2010 kl. 20:07.
heter eiski, men får nok ikke spillt før neste uke, beklager må få tak i en pc som takler å starte. Hp Pavilion dv7-1010eo er no skikkelig DRIT
La deg til jeg. Vet ikke om jeg er på nett rundt den tiden, men skal nok få til noen runder skal du se!
Noen fler hack n' slash kåtinger som er lystne på noen runder i kveld?
Får prøve meg på en bumb da.. Noen som er med i kveld?
aah, godt og se at det fortsatt fins de som koser seg med D2/Lod
Gleder meg som en liten unge til D3, kommer til å bli win!

Sitter for tiden oppe i kalde Nord Norge, på naboens trådløs nett så blir dårlig med spilling :/
Ska få aktivert kontoen min igjen & spille litt når jeg kommer hjemm, kommer tilbake med acc navn
Hvis den ikke er slettet/banned..Brukte også D2loader sist jeg spilte, med klar beskjed fra alle jeg spurte at det ikke ble sett på som no juks
Sitat av Hightime Vis innlegg
aah, godt og se at det fortsatt fins de som koser seg med D2/Lod
Gleder meg som en liten unge til D3, kommer til å bli win!

Sitter for tiden oppe i kalde Nord Norge, på naboens trådløs nett så blir dårlig med spilling :/
Ska få aktivert kontoen min igjen & spille litt når jeg kommer hjemm, kommer tilbake med acc navn
Hvis den ikke er slettet/banned..Brukte også D2loader sist jeg spilte, med klar beskjed fra alle jeg spurte at det ikke ble sett på som no juks
Vis hele sitatet...
Etter patch 1.12 (om jeg ikke tar helt feil av versjonen) la Blizzard inn no-cd, så bruk av loader er ikke nødvendig lenger. Alt du trenge å gjøre er å kopiere D2XMUSIC.MPQ og D2XVIDEO.MPQ fra Diablo 2 cd-en og over til mappen du har installert spillet i, og voilà, nå trenger du ikke bekymre deg over bråkente, plagsomme cd-er lenger
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen som spiller på den nye ladder'n?