Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 583
Vel, kort sagt: diverse damebilder på FB gjorde meg mistenksom, samboern nekta, sjekka mailen vha keylogger og fant MASSE dritt over år. Nå er det slutt, han driver å snoker etter passet til lillejenta vår og truer med å stikke av med henne til hjemlandet sitt.
Så til spørsmålene:

Hvordan kan jeg oppdage om han har lagt keylogger på min maskin?

Hvordan kan jeg få tilgang på g-mail kontoen hans? Uten at det oppdages.
Har ikke tråløst nettverk, han bruker ikke maskinen min lengre, jeg har tilgang til en av g-mail kontoene hans som han nesten ikke bruker(1 av 3).

Har ikke så alt for mye peiling så mulig jeg sikter for høyt, uansett vil jeg gjerne høre fra dere!Kanskje politiet kan hjelpe hvis de mener det er fare for at han planlegger noe.

Den moralske siden av saken vil jeg summere i "alt for min datter" Skyt meg gjerne, men bedre føre var en etter osv.....
angående det med å finne ut om du har keylogger.
Last ned dette programmet: http://free.antivirus.com/hijackthis/
Det vil gi deg en logg-fil med alt som kjører på datamaskinen, Hvis du legger ut denne loggfila her kan det være noen er snilkle nok til å se overo m det er noe mistenksom som kjører på din maskin som må fjernes