Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 828
Jeg har kjøpt det og får beskjed om att jeg ikke kan laste ned updaten pga for lite plass, hele spillet er 20 gb eller 15, jeg har 50 mb ledig på minnekortet.Det vil si jeg må kjøpe xbox harddrive? jeg visste ikke att jeg måtte det har ikke peil for å være sikker på om jeg har gjort noe feil.Problemet er sånn att jeg får ikke update xbox live engang for de sier jeg har for liten plass? jeg har jo updated før? og jeg har sletta alle brukerne foruten en og alle save gamesa.Er det sånn att det er mening man skal kjøpe harddisk for å få lastet ned tlad? dårlig forklart menne det haster, må man kjøpe harddisk for å få plass til å laste ned gta the lost and the damned?
Det er meningen det ja, antar du har arcade version? Vil si det er lite smart å kjøpe den, vil nærmest si at microsoft prøver å lure kjøperen, alle trenger et større minnekort enn 50 mb, selv når de bare skal spille arcade spill!
Du er nok nødt å kjøpe et minnekort!
Mvh Zero
Unnskyld for OT, men fyttihelvette så dårlig gjort av MS!
De legger opp til at det ikke skal være mulig å laste ned en drit, samtidig som de legger opp til at du må laste ned utvidelser og slikt?
Det er sleipt ja, men det er nå slik at det er kjøperen selv som bestemmer om han vil betale en 500 lapp mindre og ta arcade version. Det virker kanskje lønnsomt der og da, men du angrer selvfølgelig mye etter at du har sett alle mulighetene som du kan få gjennom xbox live og hele maskinenen egentlig, alt trenger mye minne!
Trådstarter
måtte betale 1500 for 120 gb....
Det er jo skitt billig, selg arcaden og kjøp den sier bare jeg...! Slipper du hardisk problemet!
Sitat av zero14 Vis innlegg
Det er jo skitt billig, selg arcaden og kjøp den sier bare jeg...! Slipper du hardisk problemet!
Vis hele sitatet...
Tror han mente hardisken, ikke selve 360'en.

Og hvis han gjorde det, vil jeg også vite hvor slik at jeg kan skaffe meg en i hus.
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Billig 20gb HDD til xbox 360

Billig 120gb HDD til xbox 360

Jeg har ikke prøvd dem, og de er neppe orginale. Men det er noe av det billigste du finner.

Dealextreme har også gratis frakt!
Trådstarter
Gamlingene kjøpte det på en butikk vi har fått i byen som heter gamestop eller gamezone, tror jeg.

Ganske lett å føre over fra gamle harddisken til den nye og lett installasjon og får å være ærlig så var det ganske godt brukte penger.Jeg visste jo ikke engang jeg kunne laste ned spill og utvidelser, musikk og filmer fra xbox live.Viste jo at det gikk med sånne gamle småspill og sånt menne faen ikke hele spill.Eller har jeg misforstått?
Sist endret av StaiN; 27. februar 2009 kl. 05:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Dette er faktisk mulig
Game disconnected
pokemon's Avatar
Sitat av Bravehammer Vis innlegg
Billig 20gb HDD til xbox 360

Billig 120gb HDD til xbox 360

Jeg har ikke prøvd dem, og de er neppe orginale. Men det er noe av det billigste du finner.

Dealextreme har også gratis frakt!
Vis hele sitatet...
hvis disse funker så var det ivertfall vanvittig billig :O