Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 787
Jeg trenger et lett program for å legge til litt bass på en sang, vet noen om noe sånt? Skal ikke mikse egene sanger eller noe slikt bare modifisere så det blir mere bass.

Mvh Yellowpillow
Prøv å trampe/slå i bordet, funker fjell for meg!
Mvh Zero
FLStudio er lett.. Søk etter Fruity Loops i pirat-bukta, så finner du.
Regner med det bare er til hjemmebruk..
ja tenkte litt på fl først men jeg har store problemer med å skjønne det..
Er dette en sang som er laget fra før? altså, en sang som er laget av en kjent artist etc?

I så fall - har du prøvd å trikse med equalizeren?
Du bare drar sangen inn i fl og legger inn en fin bass.
Hvis ikke er det en egen bass boost-funksjon i "mixeren" i fl.
med modifisere, mener du å fremheve bassen som allerede er i sangen, eller legge til enda en bass som du lager selv??
Helst legge til en egen bass. Prøvde det med equalizeren men da ble det mest skurrete.
Prøvde også fl men der fant jeg ingen fuksjon for å legge inn min egen sang. Kan være at jeg hadde en demo..
Sist endret av yellowpillow; 23. februar 2009 kl. 22:29.
Hvis du har demo har du ikke piano roll, så da blir det litt vanskelig..
Med realtek HD manager kan du endre på bass,speed og masse annet på sanger.
kansje ikke helt det du leita etter men tror dette kan være det enkleste alternativet
Det var den jeg brukte som equalizer. Har hatt gode erfaringer med den i andre situasjoner men her funket det ikke så bra