Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1694
Ja, tenkte jeg kunne lage en tråd hvor dere kunne fortelle hvilken race/class dere skal spille på AoC, da jeg lurer enda litt på hva jeg skal spille. Forklar gjerne hvorfor dere valgte denne rasen/classen, slik at vi som ikke har bestemt oss enda, får mer "innsikt", om du kan kalle det det
Begynner å bli veldig mange AoC tråder nå, men la gå - det er jo så morsomt.

Jeg kommer til å spille Assassin, på serveren Fury.

Grunnen til at jeg valgte det, var rett og slett så enkel at jeg spillte caster på WoW for noen år tilbake, og vil prøve meele nå. I tillegg ser det veldig fett ut utifra deg jeg har følgt med på.
Ikke bestemt meg ennå selv, men her er et par sider som kanskje kan hjelpe:
Liste over abilities, etter klasse:
http://www.hybes.de/abilities.php?
Feat planner, for å finne build:
http://hybes.de/featPlaner.php
Grei (om kanskje litt tabloid) sammenligning av klassene:
http://www.conaninfo.com/index_files/Page516.htm
http://www.conaninfo.com/index_files/image649.jpg
KeithFlint's Avatar
Trådstarter
Nice forstår at dette sikkert blir conan tråd nr 100000000, men er litt kult lære en del om classene, og dele denne kunnskapen, da ting er litt forskjellig fra f.eks. WoW, som sikkert mange andre enn meg er veldig vant til:P
Jeg kommer til å spille Priest of Mitra på serveren Fury, fordi jeg spilte priest på wow og liker å være healer
Sist endret av jibbcake; 20. mai 2008 kl. 00:03.
Spiller Bear Shaman.

Har kommet til level 30 nå, utrolig morsom class (2 av de jeg spiller med har faktsik rerollet fordi de mente classen var sugen)

Uansett; Bear Shaman er en Priest class, som som også er Melee dps.
Utvalget av våpen er lite, blunt weapon er eneste vi kan bruke. Men det har hittil ikke vært, noe problem. Synes det så litt mørkt ut før level 15 på dmg, var vanskelig å ta 2(!) mob's på samme level om gangen osv.

Det blir bedre på level 15 og utvoer, du får bare flere og flere combo's, og de første featpoenge har utrolig mye å si at du plasserer riktig har jeg funnet ut.

Kan gi litt mer detaljert beskrivelse den 22. før folk som ikke har EA begynner å spille, og jeg selv har litt mer erfaring.
Jeg spiller assassin på Fury serveren. Det sto imellom barbarian og assassin, men gikk for sistnevnte til slutt.
Personlig så synes jeg at barbarian ser ut til å takle å drepe monstre og andre ulumskheter uten særlig stress i solo pve, mens der kan assassin slite litt ( uten å måtte bruke cooldown skills)
PvP sett så har barbarian mye mere stun muligheter i starten, men assassin kan lære snap kick på lotus builden, å skal visstnok lære en 5 sekunders stun på høyere level.

Ellers så storkoser jeg meg med å stikke daggerne mine i casters som aner fred og ingen fare ^^ (er lv 36 for øyeblikket, på fury tror jeg at den høyeste er vel over 52 )
Kommer sikkert til å kjøre Cimmerian Dark Templar på Fury.
Tittelninja
flexd's Avatar
Donor
Jeg er Cimmerian Barbarian (Damn you conan!), på FURY.

Level 22 atm, gidder ikke rushe så mye
Barbarian er mest en straight forward hacknslasher?
Tittelninja
flexd's Avatar
Donor
Nja. Rimlig hack and slash ja. Elsker det.
Hvis jeg skal spille (venter på en kamerat sin 30 days trial først), så blir det nok Guardian. Spiller WoW nå, og ser hvordan Tanks trenges. Alltid en ting vi mangler (i wow).... I hvertfall i PuG's (pick up groups).

Litt offtopic. Har hørt at det bare finnes 4-5 dungeons i AoC (til nå) og de begynner heller ikke før 35+. Noen som kan bekrefte dette evt. har noen erfaringer fra dette. er det mye likt WoW? Med trash-mobs og bosser...

Føler kanskje at valget mitt som Guardian (tank) blir litt på tryne hvis AoC ikke kommer til å satse på instancer/dungeons som i WoW.