Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  72 7066
heisann! jeg er stor fan av disse gamingspøkene som sirkulerer rundt på forum. spesielt av Warcraft3, Diablo2, CS.. og de velkjente spilla..
for de som ikke vet hva jeg mener, her er et eksempel:

You know youve played too much Diablo2 when you buy a scroll of town portal instead of a train ticket.

eller:

You know youve played too much Counter Strike when your boss find you sleeping at work, and you shout "Admin! wallhack!"

lurer på om noen har noen addresser til mange slike vitser.. leter spesielt etter de om Warcraft 3
Du vet du har spilt for mye counter-strike når du i gym timen tar opp kniv for å løpe raskere
hehe najs jeg _var_ en sånn gamer før :P ikke bra... slettes ikke bra :P men jeg kom meg ut av det da, ikke lett :P blir fan meg addicted to det jo :P
Signs you're forgetting the difference between your eyes and your GeForce

1. You look at the sunset and think "I wonder if I can get this in 1024x768."
2. You blink and think "crap, more frame loss."
3. You stare at a leaf for hours and hours trying to discern the pixels.
4. You refer to people who use artificial things like Glasses and Contacts as "lousy VooDoo folk."
5. You avoid large groups for fear of overloading your polygon renderer.
6. Looking toward the horizon, you proudly announce "I found the clipping plane."
7. Your vision gets blurry and immediately you think "crap, need new drivers."
8. When you drive and the other guy has his brights on, you curse the gamma levels.
9. You seriously believe one eye has better OpenGL support than the other.
10. You complain to your doctor about biased benchmarks after failing your eye exam.
11. You sing the praises of nVidia engineers each time you see your reflection in a car bumper.

-Unknown author

Mer på http://www.lotl.cc/humor.xs
You know you've played too much half life when you try to shove a glock magazine in an MP5 cause they use the same ammo.

You know you've played too much Half-Life when you are invited to a party and you say "I'll stay here and wait for my colleages"

You know you've played too much Half-Life when you go up to Tim Currey and say "Looks like your in the barrel today"

You know you've played too much Half-Life when you stand next to a Tampon dispenser in the Women's bathroom and expect you health to go up.

You know you've played too much Half-Life when you forget how to talk, get glasses and whack EVERYTHING with a crowbar.


edit: google er en fin bil.
Pasting fra det man finner med Google er kjedelig. Ingen som kan lage noen selv?
Hummm.... noe Ondsofa burde vite med NM... når man spiller NM tenker man plutselig ikke timer lengere, men tick.
Og høydepunkte er 5 min før og etter hel time.

Forferdelig spill når det blir sånn
Trådstarter
You know youve played too much Warcraft 3 when you wake up in the middle of the night shouting "the sleeper has awakened!"
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Fakta: Jeg tenker/fomler etter ctrl+del helt automatisk etter at jeg har tegnet feil for hånd.
d2:

When u fall and hurt ur self u look for a health potion.

When you try to find a store that sells scrolls of town portal

When you say: i feel much stronger now on your birthday

When you stand looking at the clothes in your closet whispering I can't wear that today, not enough strength or dexterity.

You answer the phone with "stay a while, and listen

When u leave ur home and try too BO when u get outside..

when you start puttin a * before your name on tests

You get nervous around cows.

When u tell ur teacher u were 30 min late today because u had a realm down
Sist endret av ||viper||; 27. mai 2004 kl. 11:06.
You know you have surfed to much when you look for the stop/refresh/home button in your irc client. (And uses more than 30 seconds to realize it is'nt there).

You know you have played to much GTA when you see a Yellow cab and thinks, "Damn, where is my RPG!".

You know you have played to much <insert any game here> when you dreams about how to win it, and get up 4 in the morning to test if your dream was true.

sj
en jeg kjenner spilte for mye cs, eller han spiller det faktisk enda.. La merke til at han tittet veldig mye rundt hvert eneste hjørne han kom til.. Så veldig dumt ut..!
Du vet du har spillt for mye C&C:Renegade når du ser barn i røde klær leker ute og du lurer på hvor sniper-riflen din er.
(Har skjedd seriøst, jeg var våken -litt- for lenge mens jeg spillte ferdig Renegade. Kunne ikke styre tankene mine, bare jeg lukket øyene så var jeg plutselig i Temple of Nod og sprang rundt.
Søvn er en fin ting...)
Når mora di skrur på rom lyse om morran, og du skriker n00b teamflash teamflash.... så har du spilt for mye CS.
du vet at du har spillt for mye CS når du starter spille for andre gang...

Scha
Disse kan virke litt interne

Du vet du har spilt for mye MoH:AA
- når du har en trang til komme deg opp i nærmeste kirketårn for å speide etter tyskere
- når du begynner å riste overkroppen febrilsk til høyre og venstre når du skal runde et hushjørne.
- når du hopper ned i elven fra nærmeste bro for å plassere en bombe der.
- når du ikke klarer å finne det grå, glødende hjelpeskrinet på badet ditt
Du vet du har spilt for mye cs når du møter en fin dame på byn og oppgir wan id som telefonnummer.
Opprinnelig postet av voktern
Du vet du har spilt for mye cs når du møter en fin dame på byn og oppgir wan id som telefonnummer.
Vis hele sitatet...
steamid nå
Opprinnelig postet av intenzo
steamid nå
Vis hele sitatet...
Og det var WON-id før, ikke WAN. :P
Du vet at du er nerd når du leter etter søkefunksjonen i en bok - nso
Sist endret av cyanid; 27. mai 2004 kl. 13:33.
Denne er seriøs:
en kompis av meg spiller MYE Enemy terretory:
som dere vet kan man se miner som hvite flekker hvis du har litt høy lvl i dette spillet.

En kompis av meg gikk rundt en hvit papirbit (in real life) etter for mange timer. DET er ille! dte skal ganske godt gjøres.
Her er hele den txt filen jeg hadde liggende... ser at mange av dere har plukket fra den allerede

Sånn vet du at du spiller for mye!

1. Når du ser på solen og lurer på hvilken oppløsning den er i.

2. Når sjefen tar deg i å sove på jobben, og du skriker "Admin... Wallhack".

3. Du tror at 1. Verdenskrig var mellom GDI og NOD og at 2. Verdenskrig var mellom Terran, Zerg og Protoss.

4. Du skyter en lærer, fordi du mener vedkommende er en demon (noe som godt kunne vært mulig).

5. Du lurer på hvorfor det ikke står minimumskrav på leseboken din.

6. Du kikker automatisk etter snipere når du en sjelden gang beveger deg utenfor.

7. Du for noia når det er mange mennesker på et sted, og roper til sis "KILL EM ALL !!".

8. Du blir stoppet, og spør politimannen om hva statsen hans er.

9. Du gir legen din, din IP adresse istendenfor personnummer.

10. Det første ditt barn lærer å si er "GO GO GO".

11. Du synes generelt gameplayet i verden er for langsomt.

12. Du har prøvd å forklare dine venner hvordan man skriver 1337 (LEET).

13. Du hører stemmer som sier "Fire in the hole" og "affirmative".

14. Det er viktig for deg at kabinettet ditt ser fint ut, innvendig.

15. Du er stamkunde hos en lokal Colapusher.

16. Hvis du har valget mellom å spille eller å skrive en stil som skal leveres i morgen, og du velger og spille.

17. "Sitt" og "Dekk" (det man sier til en hund) er erstattet med "Hold this possition".

18. Du sitter og skriker TEAMS ! når det er nyheter om USA og Afghanistan.

19. Du er avhengig av Cola

20. Du begynner å lagge når du kan se flere enn 10 mennesker på en gang.

21. Du er overbevist om at Rambo-filmene foregår i "easy mode".

22. Du tar en bærbar med på en overlevelsestur.

23. Du oppfatter ordet nerd som et kompliment, og skriker NERDER !!! etter vennene dine.

24. Du kan ikke forstå hvorfor man ikke kan bli cand. nerd.

25. Du løper gjennom en buttikk for å handle, ettersom du kun har 5 sekunders buy time...

26. Når du spiser er du ofte imponert over hvor god en gaffel er som controller.

27. Når du kaller folk etter nicket dems.

28. Når du ser en Securitas-vakt i en butikk, og roper "Camper!! Camper!!".

29. Når du i søvne roper "Go, go, go!" og "Man down, we have a man down"...

30. Du ser en film der det er en sniper, og du roper "AWP Hore".

31. Når det ikke finnes andre retter enn Cola og Pizza.

32. Når din mor ber deg om å rydde opp, og du så fjerner alt overflødig fra din harddisk.

33. Du vil hele tiden ha noe nytt hardware, men du er totalt fattig, som alltid.

34. Når læreren din kommer inn i rommet sier du: "Enemy Spotted".

35. Når du så endelig klarer å skade læreren ved å kaste viskelær på han/henne sier du: "Enemy down!", mens de andre i klassen roper: "LOL Headshot!!"

36. Hvis du tror at blått tøy med maske er moteriktig.

37. I idrett tar du fram en kniv for å løpe fortere.

38. Du anser din nabo for å være terrorist.

39. Når en dame spør om nummeret ditt, og hun får din wonID.
Vis hele sitatet...
Hehe... Nice NoR.
Du vet du henger for mye i req: warez når du spør moren din om du kan få middagen på en home.no.net-konto.
Du veit du spiller for mye cs når du sier lol, lmao, rofl e.l hver gang du hører noe morsomt.
Jeg skulle skrive Paintball, så ble det Paintbaal. Tyder på at hvis du spiller diablo2 blir alt; Basketbaal, baal osv..
Det sier en fyr i parallellklassen min.. Skikkelig CS-freak.. Skummelt, synes jeg.

Jeg for min del spiller GTA: VC 24/7 for tida, og det hender at jeg faktisk tenker på det når jeg ser en parkert motorsykkel eller no.. :P
You know you played too much Halo when you keep trying to pick things up by walking over them.

Hentet fra: http://forum.teamxbox.com/showthread...oto=nextoldest

Uansett, se her: http://www.google.com/search?hl=en&i...=Google+Search
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
27. Når du kaller folk etter nicket dems....
Ville kanskje heller si at det er et resultat av for mye IRC...
Haha, moyner! Beste hittil
Du vet du spiller for mye cs når du når du skriver _ istedenfor ? i windows (den feilen gjør jeg endel).
Man vet man har spilt for mye cs når man omgjør vokalene på de allerede oppbrukte "cs-uttrykkene". Eksempler på dette er gyll, lyl, lal og nabb.

(Hakket værre er når du bruker de irl)
Etter en periode med alt for mye super mario på emulator begynte jeg å lete etter F5/F7(quicksave/-load) i drømmene mine
Jeg har spillet for mye Splinter Cell Pandora tomorrow;Med en gang jeg ser ett overvåkingskamera, begynner jeg å famle etter pistolen min, eller å pønske ut hvordan jeg skal komme forbi det
Sist endret av InUtero; 27. mai 2004 kl. 16:29.
38. Du anser din nabo for å være terrorist.
Vis hele sitatet...
jeg gjør det. jeg gamer _IKKE_ mye

Uansett, her er en bra en:

Du vet du spiller for mye cs når du slutter å onanere fordi du tror har wallhack
Du har spilt for mye Everquest når du våkner på bursdagen og skriker "DIIIIING !!!!"
Opprinnelig postet av Geir&Dangerous
Du har spilt for mye Everquest når du våkner på bursdagen og skriker "DIIIIING !!!!"
Vis hele sitatet...
Ikke helt inni det spillet. hva skal det bety?
Du veit du har spilt for mye Far cry, når du kaster dama di utfor trappa for å nyte ragdoll effekten.
Haha, beste hittill bloothax.

Hysing: Betyr at du går opp en level.
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Opprinnelig postet av spider.j
You know you have played to much <insert any game here> when you dreams about how to win it, and get up 4 in the morning to test if your dream was true.

sj
Vis hele sitatet...
Det har skjedd med en jeg kjenner, han var fanatisk opptatt med et spill og hadde prøvd å greie en level i 2 uker, så drømte han åssen han skulle gjøre det og så funka det...
litt creepy
Du vet du har spillt for mye CS hvis du så mye som fniser av kommentaren "Når mora di skrur på rom lyse om morran, og du skriker n00b teamflash teamflash."
Du veit du har spilt for mye Far cry når du finner deg selv sittende i en busk og kaster stein mot folk for å avlede dem.
Opprinnelig postet av IvIoyner
Du vet du henger for mye i req: warez når du spør moren din om du kan få middagen på en home.no.net-konto.
Vis hele sitatet...
Det som er dumt med å få middagen på en home.no.net konto er at du må være så rask med å få i deg maten før start kommer å tar den

Du vet at du henger for mye på nFF når du begynner å kaste ut folk fra klassen pga. at de spammer og leecher (skriver av).
Så på nyhetene nå om en type som mest sannsynlig måtte betale 500 000 i erstatning fordi han lurte Hovedredningssentralen til å tro at han holdt på å styrte i havet utenfor Vestalndet. For å gjøre spøken troverdig brukte han info fra MS Flight Simulator til å oppgi kurs, hastighet etc.

Så, da kan vi vel lage en vits på det og:

"Du vet du har spilt for mye MS Flight Simulator når du kaller opp hovedredningsentralen via VHF radio for å melde fra om en "krasj"
You have played too much Counter-Strike if your'e trying to defuse your alarm clock.

eller

You have played too much Counter-Strike if your'e jumping off a bridge expecting to only loose 17 hp.

eller

You have played too much Counter-Strike if you've shot your friend with a glock in his head for fun.
Sist endret av BakkiZ; 27. mai 2004 kl. 21:58.
Opprinnelig postet av spider.j
You know you have surfed to much when you look for the stop/refresh/home button in your irc client. (And uses more than 30 seconds to realize it is'nt there).

sj
Vis hele sitatet...
savner STERKT de knappene i irc ja...
bloothax sin er klart den beste... til nå i allefall
var en cs gamer som ble seriøs full på en lokal fest (første fyll eller no), da han gikk ut døra utbrøt han; oi! det lagger!
Dette skjedde med meg etter at jeg hadde spillt half life til klokken tre om natten hver dag i en uke: Jeg lå utenfor og solte meg og hadde det fint, og så tenkte jeg "faen, dette må jeg save!"