Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  73 10757
Dette er det eneste viruset jeg faktisk har dratt på meg med glede!

Min app fryser hele tiden, gjør deres det?
Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg smitter videre, eller går dette automatisk?
Sitat av gummiand Vis innlegg
Dette er det eneste viruset jeg faktisk har dratt på meg med glede!

Min app fryser hele tiden, gjør deres det?
Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg smitter videre, eller går dette automatisk?
Vis hele sitatet...
De skal gjøre dette av seg selv, men de siste par timene har jeg ikke fått noen nye smittede...

Appen er litt treig om dagen...

Det er ekstra stor pågang i storbyene. Det gjør at appen blir litt treg. Vi jobber med saken!
Står på trappa til Oslo S om det fortsatt er noen som ikke har fått
Kom på påskeøya, folkens!
Sist endret av Magnisx; 20. september 2012 kl. 21:38.
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Da er jeg smittet...

Her er det jeg gjorde:

1. Cydia.
2. Søk på "Location".
3. Last ned og installer "FakeLocation".
4. Last ned og installer "Kaizervirus".
5. Sett lokasjonen til et sted hvor noen har viruset (I mitt tilfelle "Blå" i Oslo) på Appen "Kaizervirus".
6. Du er nå smittet.

Noen som vil være med å smitte påskeøya?
Jeg tenkte å sette posisjonen min til påskeøya, også kan alle som vil sette sin posisjon til påskeøya og bli smittet av meg?

[EDIT:]

oh! eller enda bedre, noen som vil gi meg gps-koordinater jeg skal flytte meg til? Slik at du kan bli smittet?
Vis hele sitatet...
Vil dette funke med Android eller er det bare iPhone?
Sitat av vlade Vis innlegg
Vil dette funke med Android eller er det bare iPhone?
Vis hele sitatet...
Er det en Kaizervirus app til android?

Trodde det bare fantes Kaizervirus til iPhone...

Men ja, finnes nok "fake location" apps til android også...
Har du lyst til å laste opp det kartet igjen så man får sett spredingen nå?
Jaja, min teite android tlf (zte blade) kan visst nok ikke innstallere denne app'en, får iallefall ikke lasta fra google play. Er det noe håp da?

Bor utpå "bygda" jeg også

D
Da har jeg fått en ny sang i kaizervirus-appen!

"Siste Dans Intro"

Om du vil ha sangen av meg, sett lokasjon til "easter island airport", nærmere bestemt denne lille flyterminalen:

http://upit.no/bilder/thumbs/Fjq4T.jpg

Lykke til.
Sist endret av Turbolego; 24. september 2012 kl. 21:11.
Jeg ble smittet med "siste dans intro" da jeg holdt foreldremøte i dag. På vei hjem på scooter smittet jeg 15 andre. Shit, det sprer seg. Jeg syns dette er en fantastisk god ide av kaizers. Jeg er hektet!
Sitat av Halalgeir Vis innlegg
Jeg ble smittet med "siste dans intro" da jeg holdt foreldremøte i dag. På vei hjem på scooter smittet jeg 15 andre. Shit, det sprer seg. Jeg syns dette er en fantastisk god ide av kaizers. Jeg er hektet!
Vis hele sitatet...
Indeed! De har laget en helt ny form for geocaching... med mennesker som mål.

Tipper flere aktører kommer til å lage lignende apps i fremtiden, til rabattkoder , konkurranser osv...

Tror de vinner pris denne gangen også...

På tampen av fjoråret arrangerte Kaizers Orchestra en ny og utradisjonell kampanje i forbindelse med singelslippet av låten «Hjerteknuser», noe som ble premiert med markedsføringsprisen Sølvtaggen.
Jeg er stuck i Kirkenes, så jeg blir nok aldri smittet.
Synes det går treigt for meg, jeg har jobbet i Oslo sentrum i hele dag. Ikke fått en dritt, alt er slått på.

Håper den siste oppdateringen fungerer bedre.
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Jeg er stuck i Kirkenes, så jeg blir nok aldri smittet.
Vis hele sitatet...
Hva gjør du i kirkenes
Hadde håpet noen kunne smitte meg med Siste dans på:
Euref89, UTM32 7472733N, 722362Ø

Får ikke kartet mitt til å flytte på seg mens jeg er ute med telefonen. Andre som sliter i IOS6?

ser koordinater ikke går i Euref, så da er det vel bedre med
67,28034 gr N
14,39687 gr Ø
Sitat av Knut_Norw Vis innlegg
Hadde håpet noen kunne smitte meg med Siste dans på:
Euref89, UTM32 7472733N, 722362Ø

Får ikke kartet mitt til å flytte på seg mens jeg er ute med telefonen. Andre som sliter i IOS6?

ser koordinater ikke går i Euref, så da er det vel bedre med
67,28034 gr N
14,39687 gr Ø
Vis hele sitatet...
Da har æ smitta dæ.

Noen flere? Send PM.
Sitat av Knut_Norw Vis innlegg
Hadde håpet noen kunne smitte meg med Siste dans på:
Euref89, UTM32 7472733N, 722362Ø

Får ikke kartet mitt til å flytte på seg mens jeg er ute med telefonen. Andre som sliter i IOS6?

ser koordinater ikke går i Euref, så da er det vel bedre med
67,28034 gr N
14,39687 gr Ø
Vis hele sitatet...
Kartet mitt står også stille hvis jeg er ute, må avslutte programmet og starte på nytt.
Sitat av gummiand Vis innlegg
Kartet mitt står også stille hvis jeg er ute, må avslutte programmet og starte på nytt.
Vis hele sitatet...
Har forsøkt det, men det hjelper ikke. Jeg må slå av stedstjeneren og åpne programmet, så sier den at jeg må slå på stedstjeneren. Når jeg da slår på henter den en vilkårlig locasjon sånn høvelig i nærheten av meg, men jeg får ennå ikke smittet folk som er nært.
Sitat av Knut_Norw Vis innlegg
Har forsøkt det, men det hjelper ikke. Jeg må slå av stedstjeneren og åpne programmet, så sier den at jeg må slå på stedstjeneren. Når jeg da slår på henter den en vilkårlig locasjon sånn høvelig i nærheten av meg, men jeg får ennå ikke smittet folk som er nært.
Vis hele sitatet...
Har det samme problemet selv iblandt, som her:

http://upit.no/bilder/thumbs/IDmuX.png

Omringet av 3 personer som jeg ifølge appen kan smitte...
Ingenting skjer.
Utrolig genialt konsept! Selv uten å være noe særlig Kaizers fan har jeg blitt infisert
Men appen er forferdelig elendig og har rapportert krasj rapporter noen ganger, håper på snarlig fiks
Sitat av Settoz Vis innlegg
Hva gjør du i kirkenes
Vis hele sitatet...
Førstegangstjeneste.
Hvis noen ønsker å bli smittet, har begge låtene, så er det bare å ta det her i tråden, evt PM.

Ellers, sånn mer on topic, så syns jeg dette er utrolig kult av Kaizers. Jeg liker måten de promoterer låtene sine på, først Hjerteknuser og nå Violeta Violeta Volume 3. Det eneste de kunne gjort annerledes hadde vært bedre koding av Android-appen. Fryser hele tiden og gjør telefonen vanskelig å bruke.
Fantastisk kul måte å gjøre det på! Beundrer virkerlig kaizers kreativitet, nå har de gjort det igjen

Har dessverre ikke smartphone selv (noen ganger føles det om om jeg er den eneste), så gleder meg til Sista dans intro også blir lagt ut på youtube
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Smittet to stykker på skolen idag, og tre på jobb! Fett konsept!
Sist endret av FatMan; 25. september 2012 kl. 22:15.