Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  792 198928
Sitat av Brassman Vis innlegg
Dette er jo den samme, men mindre elegant måte enn den Spirituell kom med
Vis hele sitatet...
Fant ut det xD
Men posta også så jeg det ikke før nå
Men fikk ikke til "alt+tab og museklikk for høy effektivitet, titalls spins samtidig"
Men pytt pytt Spinner som bare faen nå : D
Du holder inne alt, trykker tab, så museknapp, tab, museknapp osv.
Sitat av DannyFugl Vis innlegg
Fekk pakke fra Jägermeister her tidligere i uka, epic!

Vis hele sitatet...
Hvordan fikk du dette?
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Hvordan fikk du dette?
Vis hele sitatet...
Les tråden kanskje ???
Hobby Filosof
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Hvordan fikk du dette?
Vis hele sitatet...
Sendte mail til Jegermaister, men de sender ikke ut mere, mangen som har prøvd og fått 'nei' tilbake
Sitat av Tr4p Vis innlegg
Jeg har heller ikke fått brettspillet jeg "vant"
Vis hele sitatet...
ikke jeg heller :/
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av okkla Vis innlegg
ikke jeg heller :/
Vis hele sitatet...
Ikke jeg heller...... :/
Da sier jeg boikott Maarud.
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Har fått brettspillet mitt, tok over 14 dager.
Jeg vant før første gangen de gikk tom for premier, om det skal ha noe å si.
Sitat av Bangfish Vis innlegg
Har fått brettspillet mitt, tok over 14 dager.
Jeg vant før første gangen de gikk tom for premier, om det skal ha noe å si.
Vis hele sitatet...
Samme her, og jeg har ventet en måned eller noe.
Kan jo være at det er en som jobber på maaruud med sprømiks, som er medlem på freak og har lest denne tråden og så sagt ifra til resten som jobber med det. Dette har da gjort at de har blitt mistenkelige?
Fikk 3 pakker idag
Fikk dette fra Expert idag.
Fikk dette fra Stabburet
og dette fra Rema 1000.
Sist endret av Helx; 24. mai 2012 kl. 19:58.
Helx, virka som en fin fangst det! kommer alltids godt med
Man får vel ikke gebyr hvis man ikke henter frisbeen, eller? Orker rett og slett ikke å ta bussen til byen bare for å hente en føkkings frisbee.
Sitat av Pisspreik Vis innlegg
Man får vel ikke gebyr hvis man ikke henter frisbeen, eller? Orker rett og slett ikke å ta bussen til byen bare for å hente en føkkings frisbee.
Vis hele sitatet...
Nope. Den blir bare sendt i retur. Hvis ikke hadde det vært morsomt å sende pakker til folk du visste var på ferie og sånt bare for at de fikk bot/gebyr nå de kom hjem :P

Uansett, posten her sa at de hadde mottat informasjon om at pakken skulle bli mottat for 2 uker siden, men at den ennå ikke var kommet frem. Dette var altså et brettspill. Så de har altså sendt ut informasjon om at pakken skal sendes, men ikke sendt pakken ennå. Litt kjipt mtp. at jeg faktisk vant den på lovlig vis.
Jeg spinner hjulet og den kommer på "vinne" greia men den detter bare tilbake.
Er det vits og fortsette egentlig?
sendte klage melding til lackerol xD fikk 9 esker tilbake idag i posten
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Har fått enda en hentemelding fra Maarud i dag, selv om jeg bare har vunnet én gang og hentet premien allerede.
Noen andre som har opplevd dette?
Sitat av dropkick Vis innlegg
Jeg dikta opp en mail jeg sendte til TINE, og sa at jeg hadde funnet noe plastikkaktige greier i youghurten min. tok bilde av en remse jeg hadde klippet fra en engangshanske og la den ved sidenav en youghurt jeg hadde spist. Fikk en sjekk på 200 spenn i posten .

Prøvde samme greia med nidar. Sendte en klagemail hvor jeg la ved et bilde av en stratosbit jeg hadde smelta litt med lighteren så den ble litt svart og rar i enden. Fikk en hel eske med forskjellige godterigreier.

gjorde dette bare for å sjekke hva som skjedde, men det gav avkastning gitt!

kan også melde om at broren min fikk grandiosa t-skjorte bare ved å spørre litt pent.

Har sendt en ny mail nå til de som lager spillet Fantasi der jeg klager på at tusjen ikke holder mer enn tre runder med spill. kan holde dere oppdatert angående den saken.
Vis hele sitatet...
Hvor kan jeg finne Email- adresene?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kiwi-garantien! Henta akkurat 89 snickers 2 pack
Førrhelvett.
Lovegame's Avatar
Da har jeg fått to stk frisbeer fra Maarud, yay. Kveldsmat for hunden.
Sendte en reell klage til Stabburet for noen uker siden, om en pizza som både så forjævlig ut og smakte forjævlig. Fikk ikke en drit. Pizzaen gikk i søpla.
Kanskje du finner noe her:
http://www.101gratis.com
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Jeg sa i fra til Coop Varesikring om noe ekkelt jeg fant i baguettene, og det er en reell hendelse. Det så ut som mark eller larver, men i svaret jeg fikk (etter kanskje fjorten dager) så sto det at det bare var deig som hadde satt seg fast i hullene som skal gjøre at det kommer nupper på baguettene.

Jeg kjøpte baguettene på tikronersmarked og fikk et gavekort på 100,- av Coop.
Sprer det glade budskap: GRATIS IsTe hvis været er varmt nok
Du får kode på mobil som må veksles inn på 7-11 eller Shell...
http://www.gjerrigknark.com/visit.php?id=27297
Sist endret av Bl4derunner; 19. juni 2012 kl. 17:19.
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Sprer det glade budskap: GRATIS IsTe hvis været er varmt nok
Du får kode på mobil som må veksles inn på 7-11 eller Shell...
http://www.gjerrigknark.com/visit.php?id=27297
Vis hele sitatet...
Funker det om du velger et annet fylke en det du bor i? eller er koden låst til et fylke?

Har prøvd no, og det funker hvis det ikke er fint nok vær i ditt fylke bare ta et annet da får du en kode vær dag
Send melding til WKD, fikk penn og en kul flaskeåpner av dem. : )
En kompis skreiv en status opptadering på face for 15min siden at han hadde kjøpt en cola uten kullsyre, sendte han link til klagesida til coca-cola, dem svarte han etter 5 min og skreiv det hær :

"Hei, ******.
Vi i Coca-cola Norge beklager så mye for hendelsen du har vært utsatt for, og vi vil gjerne gjøre det godt igjen slik at du fortsetter å kjøpe våre produkter. Vi sender dermed opp en kasse (24 50 cl) Cola opp til deg iløpet av uken.
Mvh. Morten, Coca-cola Norge"
Du kan spørre alle store bedrifter etter såkalte "promoteringseffekter". Jeg hadde et fett grandiosaparty med hatter, beger, fat, ballonger etc. Spurte en 4-5 bedrifter og fikk masse stæsj av alle. Var for 6 år siden dog....
Sitat av Katalysator Vis innlegg
Du kan spørre alle store bedrifter etter såkalte "promoteringseffekter". Jeg hadde et fett grandiosaparty med hatter, beger, fat, ballonger etc. Spurte en 4-5 bedrifter og fikk masse stæsj av alle. Var for 6 år siden dog....
Vis hele sitatet...
Mange før i tråden som allerede har gjort det.
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Mange før i tråden som allerede har gjort det.
Vis hele sitatet...
Hehe, gadd ikke lese noe unntatt første innlegg. Intensjonen var bare å dele, i tilfelle det ikke hadde blitt sagt før
Ok thank you [Freak-mroj[. We do not usually do this, but I will happily provide you a replacement if you want to make an order through our site for some other products. What I can do is just include a 250g can of Blue Mist for free.

You can check out our site at www.starbuzztobacco.com and just e-mail me as soon as you place an order and get a confirmation.
Vis hele sitatet...
Sa at jeg bodde i Norge, og da sa de at de hadde lovet meg det, og fordi shippingen var så dyr, så slapp jeg å kjøpe noe hos dem!

WIN
Uff, ingen som tror på mine historier eller gidder å svare etter denne tråden kom ut.
Sitat av Monax Vis innlegg
Hvor kan jeg finne Email- adresene?
Vis hele sitatet...

www.tine.no
Sitat av mroj Vis innlegg
Sa at jeg bodde i Norge, og da sa de at de hadde lovet meg det, og fordi shippingen var så dyr, så slapp jeg å kjøpe noe hos dem!

WIN
Vis hele sitatet...
Hva skrev du til dem?
Sitat av t_ben Vis innlegg
Hva skrev du til dem?
Vis hele sitatet...
Skrev at jeg fant mugg i den, de gikk egentlig ikke på det iom. at jeg sa jeg kjøpte det på et marked, men så sa jeg at jeg så en pappeske med shipping label - hvor selgeren tok det ut ifra.. masse om og men.

Om du vil kan jeg PM'e deg hele e-mail-loggen
Sitat av mroj Vis innlegg
Skrev at jeg fant mugg i den, de gikk egentlig ikke på det iom. at jeg sa jeg kjøpte det på et marked, men så sa jeg at jeg så en pappeske med shipping label - hvor selgeren tok det ut ifra.. masse om og men.

Om du vil kan jeg PM'e deg hele e-mail-loggen
Vis hele sitatet...
Hadde vært toppers
Shady Banana
Quix's Avatar
Jeg tok for en måned siden og sendte mail til et relativt stort spill-selskap, som jeg ikke vil nevne navn på da de skjeldent gjorde slike ting og dem spurte om jeg kunne holde det litt hemmelig. Vertfall, jeg sendte en mail og forklarte at besteveninna mi snart skulle fylle 18 og at hun snart skulle flytte. Jeg sa at hun elsket spillene de har laget og spurte om det hadde vært mulig å få en signert plakat eller noe slikt.

I dag åpnet jeg postkassa og der lå det en pakke med en t-skjorte og et ganske oversignert eksemplar av deres siste spill, inkludert ''sjefens'' fingeravtrykk.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Powlair Vis innlegg
Jeg tok for en måned siden og sendte mail til et relativt stort spill-selskap, som jeg ikke vil nevne navn på da de skjeldent gjorde slike ting og dem spurte om jeg kunne holde det litt hemmelig. Vertfall, jeg sendte en mail og forklarte at besteveninna mi snart skulle fylle 18 og at hun snart skulle flytte. Jeg sa at hun elsket spillene de har laget og spurte om det hadde vært mulig å få en signert plakat eller noe slikt.

I dag åpnet jeg postkassa og der lå det en pakke med en t-skjorte og et ganske oversignert eksemplar av deres siste spill, inkludert ''sjefens'' fingeravtrykk.
Vis hele sitatet...
Høres nok ut som Valve, men var historien din sant da?
Shady Banana
Quix's Avatar
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Høres nok ut som Valve, men var historien din sant da?
Vis hele sitatet...
Det er ikke Valve nei, og ja historien min var sann. Skal gi den til henne om ikke så alt for lenge
Har følelsen av at de som skal bestemme hvem som skal få 'gratis-effekter' nok heller gir til de som kan skrive en saklig og 'snill' mail istedet for de som prøver å lure til seg noe.. Som tidligere nevnt i denne tråden samler jeg på nøkkelbånd, og har fått tilsendt fra de fleste jeg har sendt mail til! Unntaket er som regel de som ikke har slike..
Shady Banana
Quix's Avatar
Sitat av woff Vis innlegg
Har følelsen av at de som skal bestemme hvem som skal få 'gratis-effekter' nok heller gir til de som kan skrive en saklig og 'snill' mail istedet for de som prøver å lure til seg noe.. Som tidligere nevnt i denne tråden samler jeg på nøkkelbånd, og har fått tilsendt fra de fleste jeg har sendt mail til! Unntaket er som regel de som ikke har slike..
Vis hele sitatet...
Ja jeg tror også det. Selv om jeg tror ikke de gir ut i hytt og pine til alle som sier ''vær så snill'' spesielt de selskapene/firmaene som på en måte ''er noe''. Jeg tror at hvis du har, eller finner på , en god grunn eller historie til hvorfor de burde sende deg noe så gjør de kanskje noen unntak og sender deg en godbit.
Snill klaging er også en god måte å få ting på!

Har også lurt meg til mye sleeving ved å si jeg skal ha 40 meter sleeving til alle kablene til høyttalerne mine, og at jeg må ha en prøve på en meter for å finne den rette sleevingen
Sendte mail til stimorol at jeg fikk allergiske utslett av Neon Fu og at jeg var allergisk mot sitrus/sitron.
Etter noen få mailer fikk jeg denne mailen. http://imgur.com/8lLfg.png
Skal oppdatere dere på hva jeg får i posten når jeg får pakken
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Sitat av t_ben Vis innlegg
Sendte mail til stimorol at jeg fikk allergiske utslett av Neon Fu og at jeg var allergisk mot sitrus/sitron.
Etter noen få mailer fikk jeg denne mailen. http://imgur.com/8lLfg.png
Skal oppdatere dere på hva jeg får i posten når jeg får pakken
Vis hele sitatet...
Feil bilde?
Sitat av t_ben Vis innlegg
Sendte mail til stimorol at jeg fikk allergiske utslett av Neon Fu og at jeg var allergisk mot sitrus/sitron.
Etter noen få mailer fikk jeg denne mailen. http://imgur.com/8lLfg.png
Skal oppdatere dere på hva jeg får i posten når jeg får pakken
Vis hele sitatet...
Tror du la ut feil bilde der, er en god ide å sensurere navnet ditt neste gang
Oi, hehe. Men det går bra
Har ikke noen poster på rusforumet eller noe :P

Edit: Hva tror dere jeg kommer til å få ? Venter spent på pakken/brevet

Sitat av Avatar Vis innlegg
Gratis markeringspenn + noen andre ting
http://www.esselte.no/noNO/Campaigns...redskaper.html
Vis hele sitatet...
Fikk min pakke med skrivesaker idag :P Tokk sin tid men fikk det til slutt
Sist endret av t_ben; 7. juli 2012 kl. 01:29.
Fikk også markeringspenn her om dagen.

Og i dag poppet det sannelig et kinogavekort på 250,- fra Voss of Norway Ser man det.. he he
Sitat av t_ben Vis innlegg
Oi, hehe. Men det går bra
Har ikke noen poster på rusforumet eller noe :P

Edit: Hva tror dere jeg kommer til å få ? Venter spent på pakken/brevet



Fikk min pakke med skrivesaker idag :P Tokk sin tid men fikk det til slutt
Vis hele sitatet...
Fikk min på samme dag som deg. De tok seg god tid ja
Tidlige i posten så jeg at folk hadde fått tilsendt en signert plakat fra valve... Jeg har bursdag om 1måned og 7dager, har noen et tips eller 2 til hva jeg skal skrive i mailen og hvor jeg skal sende det? Er det andre plasser jeg kan spøre om noe signert eks: et annet spill selskap eller noe annet?

Foresten har noen fått noe fra freia,nidar eller coca cola?
Send gjerne PM