Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 805
Hey, jeg har Razor's release av Warcraft 3 installert på min HD. Jeg vet det er mulig å legge til servere i listen i selve WC3. Jeg har t.o.m programmet som kan gjøre dette. Problemet ligger i at jeg vet ikke hvor jeg kan finne en slik "server-liste". Noen som har den fjerneste anelse om hvor jeg kan finne den og kan slenge opp en URL?

Har forresten et problem til. Når jeg skal koble meg til f.eks europe serveren, eller hvilken som helst annen server for den saks skyld, så kommer det opp en beskjed - se her

Jeg har åpnet port 6112 i routeren min (ZyXel prestige) og jeg kan koble til battle.net med andre spill som bruker det som f.eks Starcraft. Jeg har følgende:
AMD Duron 800 MHZ
256 MB SD-RAM
Geforce 3 ti200
WinXP Pro.
ADSL - 704\128 @ telenor
Alt det siste oppdatert med drivere, firmware til router osv.

En siste ting - hvis noen sitter og ruger på en ekstra WC3 online key, ikke nøl med å ta kontakt via PM.
Hoho
Ja hadde bare folk vært så snille.
Men kaster meg over denne også

Bestilt WC3 fra Spaceworld.
Etter 5 uker kom esken som skulle inneholde spillet.
Men i esken lå det bare en liten gaming manual. Jeg tenkte at så lenge keyen stod på den esken så var jeg fornøyd, men det gjorde den ikke.
Sendte pakken tilbake og greier. Siden da har jeg ikke hørt et pip. Og dette var i Janaur en gang.

Dårlig av Spaceworld. Svarer meg ikke på telefon eller mail!
Bah! Jeg er blitt lurt. Får ikke penger tilbake heller!