Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 928
hei jeg har bestillt meg en iphone. iphonen hentes i butikk lokalt i området der jeg bor, og jeg bare lurer på hvordan jeg skal gå frem med dette, ettersom jeg har fylt ut skjemaet gjennom bestilling samt fakturering. Brukte deretter vedkommendes personummer og fødselsdato og skrev ned mine egne adresser og ymse annet personalia.


Kort fortalt ; jeg la h*n som eier/kjøper av telefonen, men det står oppført på meg som eieren.

Betyr dette alt i alt at h*n må selv ned til telenor sjappa for å hente ut telefonen jeg bestilte i forgårs? og hvor strenge er de med leg. og diverse lignende egentlig?
Om du har brukt en annen person sin identitet til å bestille en mobil, men endret til din egen adresse så vil forsatt den mobilen stå i et annet navn. Om de sjekker det opp så vil de også fort se om navn og adresse stemmer. Dersom mobilen allerede er betalt for via så tror jeg du må ha med ID for at butikken skal levere den ut.