Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 961
Hei.

Jeg har tenkt å kjøpe meg ny tv men så har jeg veldig lite peiling og håper noen av dere kan hjelpe meg.


Størrelsen tenker jeg må være 55" og den kommer nesten utelukkende til å bli brukt til Netflix og filmer. Jeg har et budsjett på 10k. Har prøvd å lese meg opp på hva som er viktig for best mulig bilde, og det som jeg har kommet fram til er at det er viktig med minst 100hz, HDR og hvilket panel det er (VA/IPS). Jeg har også fått med meg at det er veldig dårlig lyd på de fleste nye tv`er, så jeg planen er å bruke rundt 8k på tv, og kjøpe en lydplanke i tilegg til 2k.

Det er planen min sålangt, men jeg tar gjerne imot gode råd. Har sett litt på disse 4: https://www.prisjakt...4141738,4736420 - som etter det jeg klarer å se oppfyller alle kravene jeg nevnte over. Men jeg klarer ikke bestemme meg for hvilken av de jeg skal velge, eller om det er andre alternativ som er bedre?

Gode råd mottas med takk!

Alex