Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1362
Hei!

Fruen var i går på byn sammen med venninner. Hun virket «klar i toppen» når hun kom hjem og vi spiste sammen.

Etter en stund la hun seg til å sove. Så begynte hun å «gynge» frem og tilbake. Jeg ante at hun kanskje var dårlig og måtte kaste opp. Og det skjedde. En relativt stor porsjon med oppkast ble levert.

Så mens jeg ryddet opp og hentet vann så ble hun febrilsk over «dvergen der borte..».

Jeg trodde hun køddet, men hun krevde at jeg fjernet «dvergen».

Dvergen var en ryggsekk. Så kom det en del andre usammenhengende ting. Før hun stirrrer meg inn i øynene og ler. Masse. Samtidig føler jeg ikke at jeg har kontakt med henne. Mer usammenhengende tale kommer som om at bussen går om to minutter osv.

Vi har vært sammen i fem år. Ingen av oss rører narkotiske stoffer. Og jeg lurer i bunn og grunn på om høyt konsum kan føre til hallusinasjoner eller om hun kan ha fått noe i drinken sin.

Takker for svar.
Kanskje hun burde roe ned alkoholinntaket sitt litt, rett og slett.
Trådstarter
11 1
Sitat av DigitalAnarchy Vis innlegg
Kanskje hun burde roe ned alkoholinntaket sitt litt, rett og slett.
Vis hele sitatet...
Det var ikke det jeg spurte om. Hun er ung, lett og tar seg en fest i ny og ne. Vi alle drikker for mye i blant, men om du leser innlegget så svarer du minimalt på det jeg spør om.
Trådstarter
11 1
Sitat av travaxa Vis innlegg
Delirium?
Vis hele sitatet...
Mulig. Men igjen, er det kjent at en heftig tur på byn kan forårsake dette? Igjen, hun gikk og stod på egne ben. Og vi spiste sammen. Slo meg ikke som videre dritings.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ekstreme mengder med alkohol kan føre til hallusineringer. Kan også hende at hun fikk i seg noe annet på festen uten å være klar over det.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
^ Kan også hende hun bare køddet med deg...
Trådstarter
11 1
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
^ Kan også hende hun bare køddet med deg...
Vis hele sitatet...
Tviler sterkt. Har kjent henne i 5-6 år, vært på fylla sammen mang en gang, hvor både hun og jeg har drukket for mye. Det er derfor jeg la inn tråden, siden det skremte meg sånn.

Men regner med det er vanskelig med noe klart svar på det jeg spør om uten å teste henne for noe. Men formen er helt grei i dag. Bare vanlig fyllesyk. Men jeg ble litt skremt i natt kan man si.
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Full, halvvåken tilstand, det høres ikke usedvanlig ut. Det er ikke ukjent at inntak av alkohol kan føre til somnambulisme, og dette virker beslektet. Det er nok ingenting å bekymre seg over.

Delirium (tremens) er det garantert ikke.
En liten psykose... Kan komme ut av det blå, og er du disponert for denslags så kan absolutt alkohol trigge dette
Sist endret av Alge; 12. august 2018 kl. 17:58.
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Alge Vis innlegg
En liten psykose... Kan komme ut av det blå, og er du disponert for denslags så kan absolutt alkohol trigge dette
Vis hele sitatet...
Det er mest sannsynlig ikke og ingenting i denne tråden som tyder på at det er snakk om en psykose. Det er ikke vanlig at psykoser kommer ut av det blå, og det er ikke vanlig at alkohol trigger dem.

Med mindre du vil kalle alminnelig drømming, drømming i halvvåken tilstand, alkoholrus og søvngjengeri psykoser.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er mest sannsynlig ikke og ingenting i denne tråden som tyder på at det er snakk om en psykose. Det er ikke vanlig at psykoser kommer ut av det blå, og det er ikke vanlig at alkohol trigger dem.

Med mindre du vil kalle alminnelig drømming, drømming i halvvåken tilstand, alkoholrus og søvngjengeri psykoser.
Vis hele sitatet...
Sant, kan jo hende at hun snakket piss i søvne, men hallusinasjoner og usammenhengende prat er absolutt en mulighet for kan være en psykose. Alkohol kan trigge den slags faktisk, er vel ikke akkurat vanlig men absolutt en mulighet