Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1550
Jeg ble stoppet like før nyttår og fratatt førerkortet på grunn av mistanke om å være ruspåvirket og besittelse av 1g Weed. Jeg har i senere tid både ringt og sendt mail til politiet, uten å få noe svar... Nå har det gått fire måneder. Den gangen var det mye rart som skjedde: De begynte å ransake bilen min uten tillatelse, de truet meg med å puttes på glattcelle om jeg ikke skulle innrømme forholdet der og da (som de senere sa de ikke hadde lov til). Jeg samtykket IKKE til deres inndragelse av førerkortet, og slik jeg forstod det har de da 3 ukers frist til å få saken hørt og tatt en avgjørelse på av dommer. Nå har jeg ikke fått noen informasjon, selv etter flere henvendelser på telefon og en mail. Hvordan bør jeg gå frem nå? Har jeg noe konkret jeg kan bruke for å få førerkortet mitt tilbake? Når det skjedde var jeg ikke stein, men jeg hadde nok sikkert THC i blodet. Effekten var nesten helt ute, og promillen kan ikke ha vært høy.