Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2110
Er sånn halvveis på utkikk etter en ny bærbar PC og fant i dag ut at jeg kan få denne til en ganske grei pris. Noen som har erfaringer rundt denne? Har sett litt på en utstillingsmodell og synes den virka grei der, bra tastatur og touchpad ovs. Kjentes veldig solid ut. Men det er jo vanskelig å si ut i fra det hvordan den vil være til daglig bruk. Har jo også hørt i årevis at Acer er et dårlig merke, ligger det så mye i det som folk skal ha det til å høres ut som?

Den vil stort sett bli brukt til enkle ting som surfing, musikk og film/serier. Jeg vil også ha muligheten til å kjøre FL Studio på den når jeg ikke er hjemme, derfor er jeg litt skeptisk til prosessoren i denne. Noen som vet om Intel sin U-serie duger til sånt bruk?

Jeg har nå en Multicom Xishan W230S som jeg ikke er så veldig fornøyd med. Har heller ikke lenger noe behov for å kunne spille på bærbar og har mye mer lyst på noe med litt bedre design og byggekvalitet. Finnes det andre gode alternativer til Acer maskinen? Mtp at jeg kan få den for ca. 7000 virker det vanskelig å slå den prismessig.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det er en god maskin, bra specs og fin design. Anbefaler!