Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1020
Hvordan er rusen på oxycodone egentlig? Og hvor mye tror dere er nok for rus før en førstegangsprøver?
Behagelig. 20 mg.
deilig, avslappet. får god følelse i kroppen
Trådstarter
5 0
Hvor lenge varer rusen ca?
Tar du Oxynorm, den typen som virker med engang så kommer rusen allerede etter 5-10 min og når maks effekt etter 30-60 min.
For en førstegangsbruker så holder det med 20 mg.

Jeg som er litt tilvent må ta 30-50 mg.

Oxycontin, der rusen kommer gradvis så vil du ikke kjenne noe særlig før etter 2-3 timer. Da anbefaler jeg 30-40 mg.

Ved skikkelig rus så vil du føle sterk eufori, alt er bra og fantastisk og du vil nærmest føle deg udødelig.

Det er min erfaring.
Er det Oxycontin, som virker gradvis så kan du få effekten med engang som med Oxynorm ved å knuse tabletten.
Sist endret av einsteindragon; 2. februar 2024 kl. 21:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Klar Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Brukte oxynorm og oxycontin mot smerter etter operasjon. Tok de også bare slukna jeg, og ble slapp.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Brukte oxynorm og oxycontin mot smerter etter operasjon. Tok de også bare slukna jeg, og ble slapp.
Vis hele sitatet...
Jeg pleier å få mer energi når jeg tar oxy, litt mer fokusert, litt som med 2.5 mg Attentin
Sist endret av einsteindragon; 3. februar 2024 kl. 01:27.
Oxycontin føles bra det, er kanskje nok med 15mg om det er første gang du tar det.
Om du tar medisiner som antidepresiver(ssrier) eller kventapin, så anbefaler jeg at du stopper med disse før du tar oxy.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta 10mg, fungerer det ikke innen 1t så tar du 5mg til og venter 30 min før du eventuelt tar 5mg til. 20mg på en gang kan gjøre deg dårlig, en venninne spydde av 20mg oralt uten toleranse, så jeg anbefaler alltid litt mindre.
Trådstarter
5 0
Jeg har nå tatt 10mg, og kjenner ikke så veldig mye enda. Er omtrent 2 timer siden jeg tok. Skal jeg fylle på mer?
Sitat av Sandy Vis innlegg
Jeg har nå tatt 10mg, og kjenner ikke så veldig mye enda. Er omtrent 2 timer siden jeg tok. Skal jeg fylle på mer?
Vis hele sitatet...
Ja, kan godt ta 10 eller 20 mer. På 20 mer vil du iallefall kjenne det godt.
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Huff, hadde ikke begynt på det der, men det hørtes ut som det er for sent. Mange som bare skal prøve en gang og etter få år er slave i lar. Vil anbefale deg å la det bli med denne ene gangen. Toleransen øker raskt og til slutt merker du ingenting ved å ta høye doser