Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1799
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva slags dop og hvor mye gram hadde du?

Hvor lenge siden er det?

Hva ble boten?
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
10-12 år siden, ca 1g. 2500 kr
4 måneder ubetinget fengsel for 5 gram heroin. Ca 24 år siden. Jeg synes det var ganske strengt, men hadde godt av en liten pause så gjorde det beste ut av det. Ble jævlig god i basketball og vaktene var veldig snille. Etter det ble det en del dommer her og der. Siste dommen fikk jeg samfunnsstraff selv om jeg ble tatt med ganske mye amfetamin og rivotril. Fikk det pga at jeg var i behandling. Tok vel 1 år å fullføre. Er fremdeles rusfri 7 år senere. Bot kan jeg ikke huske å ha fått. Da må jeg i tilfelle ha sont dem.
Får man virkelig 4 måneder ubetinget for 5 gram heroin?
3500kr for en kicker med tjall. Var i overkant av et gram vil jeg tro.
Ettersom jeg klarte å lure unna 35gram samtidig så var det helt greit at det gikk som det gikk
Har fått alt fra 2500kr til 10000
Det varierer fra distrikt til distrikt. Drammens området lå på 3500 for noen år tilbake, 3000 hvis du ikke nektet på at klumpen de fant i lomma ikke var din


Hamar lå noe høyere, 5500
Det syke er at jeg fikk 10 lapper for en snau grammer,ble tatt på gata i oslo sentrum å på den tida så fikk man 10 lapper uansett mengde.Sto endel i media om det her
Boten skal settes etter inntektsgrunnlaget til skyldige..

Vedtar du forenklet forelegg, blir det noe annet..
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av JayHova Vis innlegg
Det syke er at jeg fikk 10 lapper for en snau grammer,ble tatt på gata i oslo sentrum å på den tida så fikk man 10 lapper uansett mengde.Sto endel i media om det her
Vis hele sitatet...
Har alltids lurt på en ting. Hvordan utspiller det seg når man blir tatt for en grammer? Hvordan klarer man liksom å bli tatt for det? Har aldri vært borti liknende selv.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har alltids lurt på en ting. Hvordan utspiller det seg når man blir tatt for en grammer? Hvordan klarer man liksom å bli tatt for det? Har aldri vært borti liknende selv.
Vis hele sitatet...
Kjøpe av en pusher og politiet ser på, skjedde med en kamerat. Han fikk også 10000 i bot. Var hans siste 100 lapp også😂
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har alltids lurt på en ting. Hvordan utspiller det seg når man blir tatt for en grammer? Hvordan klarer man liksom å bli tatt for det? Har aldri vært borti liknende selv.
Vis hele sitatet...
-Politihunder som snuser deg opp på gata
-Stoppet av politiet på gata.(gammel kjenning).
Nabo som klager på mistenkelig lukt.
-Tysting.
Osv osv osv

iIngen er trygge bortsett fra meg. Har slutta.