Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 358
Var ute og drakk i går, jeg blir vanligvis veldig engstelig/smålig abstinent av å drikke en lørdag og våkne på søndag med 0 øl i hus og tanken om at ølsalget er stengt. Fikk et 24 pack brett av en kompis som jeg har hjemme og når jeg våkna i dag så er trangen etter alkohol mye mindre en jeg alltid får det. Lurer rett og slett på om det er flere der ute som er som meg at jo mindre alkohol/rus generelt man har tilgang til jo mer trenger man det? Har man masse liggende så føler man ikke den trangen? Eller er det bare meg keen på å høre hvordan dere har det ang det.
Hadde det sånn før, med cannabis. Som f.eks når en kompis og meg skulle lage noe musikk. Klarte bare å tenke på bønne og fikk ikke kosentrert oss om musikken. Stakk avgårde og ordnet en femmer, slang den på bordet og gikk rett på musikken. Tror det tok et par timer før vi i det hele tatt tenkte på å mekke en.

Mvh
Sist endret av Bobben79; 4. februar 2024 kl. 12:25.
Jævlig rart det der, godt bevis på at psyken spiller en veldig stor rolle når det kommer til rus. Har tidligere drukket håndsprit og lignende i angst/alkosug på søndager tidligere mens nå holder det å ta 1-2 øl og ha resten i kjøleskapet.
Kjenner en som ikke klarte å brekke av heroin uten å ha ein 5'er kule i lomma. Når han hadde det klarte han det. Han sluttet å røye sigaretter også på samme måte. Noen er litt spesielle sånn. Personlig brukte jeg opp alt først før jeg sluttet for godt.
Har hørt mye om endel som får «abstinenser» før de henter hero også gir halvparten seg bare man har det i lomma. Jeg som er alkoholiker kjenner hvertfall ekstremt på det på søndager, selvom jeg ikke har drukket på 8 uker så har jeg en angst følelse på søndager.