Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1750
Er det en type strain som ikke gir deg en fjern indica rus slik at du er helt borte og sløv, men våken, ernergisk og føler deg direkte bra?
Sitat av -TulleGutt- Vis innlegg
Er det en type strain som ikke gir deg en fjern indica rus slik at du er helt borte og sløv, men våken, ernergisk og føler deg direkte bra?
Vis hele sitatet...
Da er det ikke cannabis du er ute etter gutten min!
Sitat av -TulleGutt- Vis innlegg
Er det en type strain som ikke gir deg en fjern indica rus slik at du er helt borte og sløv, men våken, ernergisk og føler deg direkte bra?
Vis hele sitatet...
Sativa-strains?

Benefits of Sativa:
1. Feelings of well-being and at-ease
2. Up-lifting and cerebral thoughts
3. Stimulates and energizes
4. Increases focus and creativity
5. Fights depression

Varierer vel fra strain til strain, men alt dette er typisk for sativas.
Sist endret av Knäppgök; 2. juni 2013 kl. 23:23.
plukk en hvilken som helst sativa-dominert strain og kos deg.
Problemet mitt med sativa var at jeg ble sløv med en gang rusen dabbet av. Vil du absolutt gå rusveien for å kvikne opp finnes det "bedre" alternativer.

Gå heller for kaffe
Sitat av Mofse Vis innlegg
Problemet mitt med sativa var at jeg ble sløv med en gang rusen dabbet av. Vil du absolutt gå rusveien for å kvikne opp finnes det "bedre" alternativer.
Vis hele sitatet...
Hva med å.... spise sunn og frisk mat etter inntak?
Så blodsukkeret blir balansert igjen... Ikke junkfood, det er bare bullshit mat som du blir sulten av etter 30 min. Du kan likesågodt spise gråstein, det er bare magefyll.

Og forresten inneholder mange kaffetyper noe som heter mykotoksiner, som visstnok motvirker koffeinets effekt, eller hvertfall får deg "ned igjen"ganske fort, og groggy.

Mykotoksins-fri kaffe skal visstnok vare og kjennes myyye lenger! Verdt å sjekke ut, jeg blir ofte trøttere av å drikke mye kaffe (høres ulogisk ut, men tror mange opplever dette, det kan kanskje være mykotoksiners skyld).
Eventuelt spise cannabisen i små doser med mat gjennom dagen. Da vil du få en gjevnere og mildere rus mer tilpasset sosialt samvær.
Kan anbefale Auto Nilsen til akkurat det Perfekt strain når du har ting å gjøre eller skal på rolige events, fisketur, tivoli, fotball etc.. Du kjenner at du blir fjern, men du blir ikke stein av den og kan gjøre ting uten å være "sløv" i hodet.. Null tull!

Men som andre nevner er Sativa det du burde søke etter, kan definitivt gi deg en oppkvikker lignende koffein rus Eneste som er kjedelig med sativa er at de tar lang tid på å bli ferdg, Oldtimers haze kan bruke opp til 18 uker på å bli ferdig!!!
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Hva med å.... spise sunn og frisk mat etter inntak?
Så blodsukkeret blir balansert igjen... Ikke junkfood, det er bare bullshit mat som du blir sulten av etter 30 min. Du kan likesågodt spise gråstein, det er bare magefyll.

Og forresten inneholder mange kaffetyper noe som heter mykotoksiner, som visstnok motvirker koffeinets effekt, eller hvertfall får deg "ned igjen"ganske fort, og groggy.

Mykotoksins-fri kaffe skal visstnok vare og kjennes myyye lenger! Verdt å sjekke ut, jeg blir ofte trøttere av å drikke mye kaffe (høres ulogisk ut, men tror mange opplever dette, det kan kanskje være mykotoksiners skyld).
Vis hele sitatet...
Fint at du har oppdaget det! Men jeg lurer litt på spesifikt hvilke kaffetyper/merker er det som er mykotoksin-frie, om noen vet?

Hadde vært flott å vite det, er selv en ganske stor forbruker av kaffe, det er sliik at med mange forskjellige typer billigkaffe kjenner du ikke koffeineffekten i det hele tatt/lite.


@ trådstarter; Ta og finn en bra sativa-strain. Sativa kommer garantert til å gjøre deg mer 'våken'. Husk også at du skal finne en strain med mye THC-innhold, i forhold til cannabinoider.
Sist endret av aeon_illuminate; 4. juni 2013 kl. 07:18.