Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1733
Hej.

Har i mange år hatt en drøm om at jeg skal ta en ny utdanning/retning.
Kom over dette fagskole studiet hos noroff. (https://www.noroff.no/studier/fagsko...tend-utvikling)
Og syntes det virket meget intressant.
Noen som har erfaring fra dette eller lignende studier eller noen som jobber med aktuelle fag som har meninger om dette?

Er det virkelig så enkelt å få jobb etter utdanning, er det utdatert allerede ved endt studie?
(Vurderer altså 4 årig deltids studie)

Må/burde man ha noe forkunnskap?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Nei, det er ikke "så enkelt". Ihvertfall ikke i en bransje hvor utdanning strengt tatt ikke er påkrevd, og mange er selvlærte.

Noroff er ekstremt dyr, og min personlig erfaring er at det ikke er i nærheten av å være verdt pengene. Når jeg gikk der var nivået så lavt at det var helt latterlig.
Sist endret av nso; 11. juni 2018 kl. 20:34.
Trådstarter
Ugh der forsvant litt motivasjon hehe.

Var redd for at det skulle komme.
Med "så lett" tenkte jeg da på sitat fra noroffs side.
Det store behovet for frontend-utviklere nærmest garanterer jobb etter studiene.
Vis hele sitatet...
Takker så mye for svar
Skal sjekke ut litt alternativer.
Blomzterkasse
Du er nok garantert jobb ja, jeg kunne selv tenkt å tatt denne utdanningen men jeg har ikke pengene til det og tviler jeg får lån.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av Mrlarsen Vis innlegg
Med "så lett" tenkte jeg da på sitat fra noroffs side.
Vis hele sitatet...
Rart hvordan et firma som lever av at folk bruker tjenestene deres sier at tjenestene er dritbra.

Sitat av Insaine Vis innlegg
Du er nok garantert jobb ja,
Vis hele sitatet...
Basert på hva?
Sist endret av nso; 11. juni 2018 kl. 21:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.