Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1473
Heisann freaks Var ikke sikker på hvor denne kunne postes men prøver.
Har søkt men kan ikke finne noe om dette.

Har en sak som skjedde i 2013.

Var i sverige,festet hadde det gøy med vennene mine.
Kort historie fortalt så når vi gikk ut derifra havnet vi i slosskamp med flere stykker.

Endte med at politiet tok oss inn og det ble rettsak der jeg fikk 1 mnd fengsel,ble dømt for dette i 2016.

Har nå fått vite igjen at jeg skal sone 1 mnd i sverige.

Hva skjer om jeg ikke møter opp?
Bruker de så mye resurser på å få meg tatt i norge å fengsle meg før jeg blir overført til sverige?

Politiet har kommet på døren en gang da rettsaken var fremskyndet så de har kontakt med dem når jeg ikke svarer.

Noen som har opplevd samme eller vet hvordan det fungerer om jeg ikke reiser tilbake til sverige etter jeg må sone?Kan man prøve og få soning i norge isåfall?
hm-er vel en risiko for at du etter en tid blir hentet av norsk politi om du ikke møter-og at de eventuelt plusser på noe tid. Men bare spekulasjon fra min side.
Lurer forresten på om en dom i Sverige synes på en norsk vandelsattest? I utgangspunket ikke vel?
Blomzterkasse
Du blir henta i Norge om du ikke møter ja. Men de plusser ikke bare på litt ekstra, da må du i retten å bli dømt. I Norge er det nå straffbart å ikke stille til soning, noe som kan medføre ekstra dom på inntil 6 mnd er . Kommer de å hente deg blir du satt i norsk fengsel og tviler på de sender deg til Sverige for 1 mnd. Men du vet jo aldri. Ville no bare stilt, det er jo bare en mnd. Vant du slåsskamp forresten?