Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1858
Akkurat ferdig med bachelor som dataingeniør, men har fortsatt et par fag igjen som gjenstår til høsten. Tviler derfor på at jeg har noen særlige muligheter til å få jobb med det første.

Fagene jeg har igjen er relativt lette å bestå, så har derfor noen måneder med døtid frem mot slutten året.

Hadde vært interessant å reise, men flere måneder med bare reising hadde vært litt i lengste laget. Kunne også tenke å bruke litt tid på å lære meg noe nytt eller øke erfaring innenfor IT så jeg stiller sterke til jobbsøking senere, men er skolelei og ønsker ikke å begynne på et årsstudium eller noe slikt.

Vet det er mange her som har funnet på mye rart, kunne trengt litt inspirasjon. Lurte derfor om noen har noen erfaring eller vet om det finnes noe interessant IT relatert i utlandet det går ann å bruke litt tid på?

Å kombinere reising med kurs/jobb i utlandet hadde vært optimalt, men setter pris på andre forslag som kan være gøy å bruke tid på i utlandet. Når jeg skriver jobb mener jeg type betalt opphold uten noe særlig lønn.
Jeg tror du har mulighet til å få jobb hvis du vil det. Tror ikke arbeidsgivere henger seg opp i et par manglende fag, så lenge du har planen klar for å ta dem.