Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 4958
Bookboon

leste nettopp om disse i en artikkel på digi. dette er 100% gratis e-bøker, uten *noen* form for kopibeskyttelse. ulempen? en halvside reklame f.eks hver fjerde side. jeg overlever dette.

jeg gikk inn på bookboon, valgte textbooks, valgte C Programming in Linux, klikte på "Download", vips så hadde jeg ei finfin gratis C-programmeringsbok. så fant jeg Mathematics for Computer Scientists. klikte på download. ta-da. episk. lettvindt og raskt.

anbefales!



[p.s. fant ikke noen bok/litteratur-del her på freak, så jeg aner ikke hvor dette skal.]
Sist endret av Anonym57965; 31. mai 2011 kl. 11:13.
Sweet! Lasta ned en programmeringsbok i java, funker fett.
Savner bøker i python, tho, men det kommmer nok!
Så på siden deres at de er aktive i 15 land til nå, tror dette kan bli stort.
Vel, det viktigste med bøker er veldig sjelden prisen, men om innholdet er bra eller ikke.
Takk for tips Leser en reiseguide til Barcelona nå
Noen som har funnet noen bøker på norsk der? Selv valgte jeg norsk som språk, men har bare kommet over engelske bøker..
Sitat av meitemark Vis innlegg
Vel, det viktigste med bøker er veldig sjelden prisen, men om innholdet er bra eller ikke.
Vis hele sitatet...
nå handler vel egentlig ikke dette om bokpriser så mye som det gjør om hvordan bokforlag skal forholde seg til e-bøker. DRM er virkelig ikke veien å gå, etter min mening, så dette støtter jeg uansett.