Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2131
Hei.
Fikk denne http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=315727&cks=SPK kontrollen i stad, men jeg får ikke til vibrasjon på den, noen som vet hva jeg kan gjøre for å få det til ?
prøvd å installert driverne ?
Trådstarter
jepp, jeg har gjort det :P
oooh må nesten ha en sånn jeg å!
hmm noen mulighet for å bruke vanlige xbox 360 wireless kontroller til pc? tenker overgang/dock eller noe sånt?!
Sitat av !mats
oooh må nesten ha en sånn jeg å!
hmm noen mulighet for å bruke vanlige xbox 360 wireless kontroller til pc? tenker overgang/dock eller noe sånt?!
Vis hele sitatet...
du kan sikkert få en adapter, kan ihvertfall det til PS til PC, så er nok til XBOX og
den trådløse kan du jo bare glemme å bruke :P da de ikke har noen form for "kontakt" i andre enden.
morsomt at noen kjeder fører 360 kontrollen som PC kontroll og setter opp prisen litt.
Trådstarter
kontollen er ikke helt bra å spille med for jeg får den ikke til å fungere helt, den ene joystikken som du skal styre kamera vinkelen med funker ikke i noen spill vet ikke helt hvorfor, men jeg får det ikke til. Får heller ikke til vibrasjon som det står at det er.

Kontrollen er kul å spille bilspill med, men sånn jeg har fått det til så er det kun bilspill jeg kan spille.
Sist endret av Spirax; 26. desember 2005 kl. 12:02.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Er det slik at hvis du tar ut kabelen, kan du bruke den som trådløs kontroll på 360'en?
▼ ... noen uker senere ... ▼
hvor fikk du tak i driveren?
http://download.microsoft.com/downlo...XBOX360Eng.exe

Det kommer en adapter til PC som lar deg bruke alt det trådløse tilbehøret til 360 på PC.

Og jeg prøvde å bruke stikka til NFS:C men venstre stikke er ekstremt overfølsom + jeg liker ikke microsoft sin calibrerings software.