Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 901
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har hørt opiater gir urinretensjon. Kan jeg ta 5 mg oxy uten at det påvirker tissinga? Har de ved behov for smerter, men slitt veldig med urinretensjon etter en operasjon, så er redd for å få urinretensjon.

Noen med erfaring? Dose evt?
Anonym bruker
"Harm Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har ikke hatt problemer med selv, men har hørt om folk som har slitt med det. Tror det er litt forskjellig hvordan man reagerer på oxy
Du får ikke problemer med å tisse før du er oppe i høye doser,5mg er den minste dosen du kan finne... med høye doser så er det veldig individuelt men Du må ta en del av de 5mg for at du skal få problemer med å urinere, sitter på do på 11 minutt nå for å pisse as we speak,tatt 220 mg oxycontin knust
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tusen takk! Herregud man vet ikke hvor velsignet man er med å tisse vanlig når det plutselig slutter å funke:/ slitt med det i 5 uker nå etter operasjon.. gleder meg til å ta meg en skikkelig piss!