Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 722
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Jeg har hatt en litt vanskelig periode. Jeg har driti meg litt ut og spist nesten over et halvt brett med sobril på 4 dager. I morgen blir det ikke mer sobril på meg. Kan jeg forvente økt angst i løpet av de neste dagene? Evt hvor lenge vil det vare? Har noen tips til hvordan man kommer seg gjennom det?Vet jeg har vært dum:/
Og er det fare for død om jeg tar en quetiapin for å sove i morgen kveld i og med jeg sikkert har mye sobril i kroppen da også?
Nah, du blir litt rastløs ett par dager. kansje litt søvnproblemer en kveld. Er du aktiv på dagen så blir det mindre rastløshet på kvelden.

Går fast på både sobril 15mg og quetiapin 25mg så det går fint å blande i små doser.

ikke bekymre deg, men er som hovedregel ikke noe lurt å spise all medisinen sin på en gang.
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Nah, du blir litt rastløs ett par dager. kansje litt søvnproblemer en kveld. Er du aktiv på dagen så blir det mindre rastløshet på kvelden.

Går fast på både sobril 15mg og quetiapin 25mg så det går fint å blande i små doser.

ikke bekymre deg, men er som hovedregel ikke noe lurt å spise all medisinen sin på en gang.
Vis hele sitatet...
Takk for svar! Nei, er veldig dumt å spise alt på en gang. Har noe igjen, men trenger en pause fra sobril så skal prøve så godt jeg kan å ikke ta på en stund og heller bare holde ut rastløsheten og litt dårlig søvn. Holde seg aktiv på dagtid var et godt tips, det skal jeg prøve på. 🤗