Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3640
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg håper det er noen smarte hoder her som kan hjelpe meg til og forstå hva som har skjedd og muligens kan skje. Uansett så har jeg tilsammen bodd flere år i Sverige, har flyttet til Norge men har fortsatt bevart leiligheten i sverige. Derfor har jeg fortsatt med og bestille fra flugsvamp, men nå er det flere pakker som ikke har dukket upp, over fem forskjellige totalt. At jeg ble scammet er lite sannsynslig da jeg har høyeste userclass og bestilte av kjente selgere. Tidligere har arrive rate'n vært 100%.

Innholde var 300gr amf. 1l gbl 12glass rivotril.

Kan jeg forvente noen reaksjon fra svenske myndigheter? Og straff evt?
Jeg har svensk person nr også om det har noe å si

Det er 3 uker siiden siste pakke ble stoppet og 7uker siden første ble stoppet og har fortsått ikke hørt noen ting
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Toll og politi leser her inne, ikke spesifer hva du har bestilt så nøyaktig.
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
dem vet jo allerde hvem jeg er mest sannsynlig når jeg har bestilt i mitt eget navn. Men om du har ikke noe bedre og komme med kan du heller tenke på at det er helg og kose deg med det isedet Ha en fin dag
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
dem vet jo allerde hvem jeg er mest sannsynlig når jeg har bestilt i mitt eget navn. Men om du har ikke noe bedre og komme med kan du heller tenke på at det er helg og kose deg med det isedet Ha en fin dag
Vis hele sitatet...
Du hadde iallefall sjanse til å nekte, men du har jo nå gitt "de" en mulighet til å bekrefte det du har gjort.

Uansett, med de mengder du beskriver snakker vi 3mnd fengsel?

De venter, ser om du bestiller mer, tar deg når det er verdt det.
Var ikke det egentlig ganske mye a? Kan kanskje hende (hvis det er oppdaget) det tar tid siden det er mellom to land? Uansett lykke til��
Hvis det viser seg at svenske myndigheter har besluttet å opprette en sak på deg for innførsel av narkotika kan det se ut til at dette er svært dårlig nytt for din del.

Refererer til vedlagt lovverk nedenfor:

Konvensjon om overlevering for straffbare forhold mellom de nordiske land (Nordisk arrestordre)

Forskrift om samarbeid med Danmark, Finland, Island og Sverige om fullbyrding av nordiske dommer på straff m.v.
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg tenkte det samme som dem fleste her i tiden etter dette skjedde- Må også tilegge at siste brev som ble sendt til min adresse er over 2mnd siden, har også vært folk på adressen der i noen uker.

Har også testet og bestille i samme navn som pakkene sto på til andre steder i sverige med 100% sukess rate.


Jeg er åpenbart ikke like paranoid som andre her, og jeg har heller mer tro på at det dette ikke legges store ressuser i.


Krysser fingrene for at vidarlo ser dette og kan gi meg et fornuftig svar.
Du har flyttet til Norge men bevart leiiigheten i Sverige. Hva med postadresse og folkeregisteret? Er det bevart også? Hvor lenge har du bodd i Norge? Har du vært i Norge lenge nok så antar jeg at du blir registrert som «utvandret» i det svenske folkeregisteret, og da er vel veien kort før post slutter å komme. Kanskje pakkene blir oppbevart av PostNord (som mest sannsynlig har rotet dem bort for lenge siden i så fall..), i påvente av at de skal få en ny adresse til deg..?