Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1905
Anonym bruker
"Takknemlig Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så, har fått ett brett med imovane 5mg. Hvor mye skal til for å ha det morsomt? 10mg?15?
Anonym bruker
"Skrikende Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
10mg uten/med lav toleranse, 15mg med toleranse.
Vær forsiktig. Imovane har en tendens til å gjøre det nokså fucked up, og det hender ofte at man gjør ting man angrer på. Vær klar over at du ikke er klar på Imovane.
Sist endret av Antidote; 9. september 2019 kl. 20:15.
Anonym bruker
"Takknemlig Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja, har lest litt på det. Hører man kan få heftige blackouts på dem om man tar for mye
Anonym bruker
"Takknemlig Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Så blir ikke noe facebooking i kveld, nei
Anonym bruker
"Takknemlig Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hvordan er det med thc og imovane sammen?
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Aldri vært noe problem for meg med den kombinasjonen
Har du tatt Imovane før? Hvis ikke, start med 10-15 mg og se hva som skjer. Ikke ta mer enn 20 mg. Og et godt råd, hvis du tror du har tatt for lite så har du sannsynligvis tatt mer enn nok. Ikke ta mer før neste dag, så ser du hvordan det gikk når du tok den dosen du tok. Får man i seg for mye Imovane kan man finne på de merkeligste ting, og da er det fort gjort å spise hele brettet...Ikke gjør det! Og unngå alkohol.
Sist endret av Lommeløkt; 10. september 2019 kl. 01:31.
Anonym bruker
"Trekantet Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
10mg uten/med lav toleranse, 15mg med toleranse.
Vis hele sitatet...
Hva er det som får deg til å skrive det? At en med toleranse får det morro på 15mg? Jeg hadde knapt merket at jeg tok 2×7.5mg. Toleranse er et veldig vidt spekter. Noen må ta 15mg pga toleranse, andre må kanskje opp i 75mg pga toleranse. Jeg tok selv 10×7.5 imovane hver kveld utskrevet av lege med nedtrappingsplan hvor jeg gikk ned en tablett annenhver uke. Hadde du gitt meg 15mg istedet for 75mg i den perioden, så hadde jeg ikke hatt det særlig Morro. Jeg hadde hatt det helt jævlig.
Anonym bruker
"Takknemlig Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Neida, har tatt før, er bare så lenge siden, så jeg spurte mest for bekreftelse på tallene. Tok 15 sist. Var morro det tok 10 i går, så jeg bare sovnet. Jeg får ta og finne på noe for å holde meg våken neste gang.
Jeg likte imovane ganske godt men nå klarer jeg ikke ta dem lenger. Redd for å bli psykotisk eller vandre rundt i halveis søvne. Sant at man får litt blackout men etterhvert med toleransen lærer hjernen også og huske bedre. Sykeste å blande imovane med etter min mening er amfetamin og et par dager våken. Jeg har tatt det meste men har aldri mistet meg selv så mye eller sett så "ekte" halliser før. Dette varte i rundt 6 timer og først da begynte jeg å skjønne hva som skjedde.. da måtte jeg bare legge meg med musikk i ørene for å ikke høre de som snakket konstant til meg lenger og bare sovne... ikke til å anbefale igrund men en moro opplevelse å mimre til nå !