Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 4878
Er det farlig, eller hvor farlig er blanding av GHB, oxycontin og amfetamin? Og hva bør gjøres i et slikt tilfelle?
anbefaler på det sterkeste og ikke ta denna komboen.

ghb og oxy sammen er veldig farlig i seg selv, og slenger du amf på toppen så vil du kunne kjenne deg mer nykter enn du egentlig er og tro du kan tåle mer ghb/oxy. dette er oppskrift på overdose og vil ofte trenge øyeblikkelig legehjelp.
Ville ikke satset på at det går bra..
R.i.p 23.04.2021
Sitat av Knivur Vis innlegg
Er det farlig, eller hvor farlig er blanding av GHB, oxycontin og amfetamin? Og hva bør gjøres i et slikt tilfelle?
Vis hele sitatet...
Det der er opskriften på overdose. Ggb burte nytes alene uten noe form for blanding .Oxy kan nytes med amfetamin i minimale doser, aka 30mg oxy og et par striper amf. Men som munted artist sier, amfetaminen gjør så du ikke føler deg rusa lenger og da kjører man på med mer så er man dau.
Sist endret av Tarm; 9. september 2019 kl. 14:53.
Har gjort dette hundrevis av ganger som en idiot. men tok ikke 40mg i smellen men
jeg går på oxycontin 70 mg nå. Alt går Iv også er det mye annet dop, ikke fra legen. subuxonze, metadon, diazepam
Men komboen du nevnte der leda ikje ne en go plass. Stor sjanse for psykose og overdreven rusbruk.( som flere har sagt allerede det er veldig lett å ta for mye amf. Å har man ikke sovet eller blir psykotisk kan man glemme d som skjedde 5 min siden
Hvertfall om man spiser, drikker og sover dårlig. Å jo flere ganger man går i psykose jo lettere er det å bli psykotisk igjen.
Holder meg unna amf fordi det endrer ikke bare kroppen , tennene, hele vesenet du er. Men jeg var hardt på kjøre men fikk avsmak når jeg så en kropp med bare skinn og bein. Nå er det muskler på kroppen å null bagger under øya. Vet ikke hvor lenge jeg klarer målet mitt
Amfetamin og ghb er ikke så værst kombo hvis du doserer rett. Blir et kåt beist på den blandinga. Men er farlig hbis du tar for mye
Justere GHB med god coke er det beste jeg vet, nest best er amfetamin. Blir så i godform at det knitrer i hjernen. Aldri prøvd med oxy, høres noe risky ut.
▼ ... over en måned senere ... ▼
GABAergic synapses
Kalla83's Avatar
3 0
By the way, det er Oxyen som er farlig i kombinasjon med GHB så hvis du ikke vet ganske nøye hva du driver og er opioid naiv så ville jeg droppet Oxyen, det er livsfarlig siden begge fremmer koma og hemmer respirasjon som igjen fort kan føre til den visse død.
Sist endret av Veggen; 18. oktober 2019 kl. 21:59. Grunn: Regler
Ja men kunne vært værre om du hadde tatt med Alkohol eller Benzo i mixen. Men pass på for all del. Oxy og ghb har boostings!
R.i.p 23.04.2021
Tok blåvalium med ghb og heroin her en ukes strekk, derfor jeg har hvert borte.komboen ble for mye så.jeg slokna tvert. Nå tar jeg en kork 5ml.ca og får.den perfekte formen uten og blande i noe annet en tobakk.