Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1563
Noen som skal på "Gn'R" konserten i juni eller? Det er jo bare Axl Rose igjen, men men...
Bestillte billetter i dag, tror det er lurt for dere som har tenkt dere dit å bestille snart, billettene går visstnok som varmt hvetebrød.....
Vil i samma slengen anbefale alle å laste ned "Sweet Child of Mine" med GnR, dødsbra.... http://www.iblis.nu/ubb/wink.gif

------------------
"Politics was, at first, the art of preventing people from interfering in matters that concerned them. To this, in later times, was added the art of compelling people to decide matters which they did not understand"
GNR!!! Jeg visste ikke at de ("han" i dette tilfellet?) var tilbake en gang!!
- har dere noen link e.l. til info om gruppa\konserten\hva som helst?


retningspels
AnaMorph0s|s's Avatar
Trådstarter
www.gec.no (Folka som "hoster" det) www.gnronline.com (Sida til "nye" GnR)

Vet ikke så mye mer, men hvis du skal burde du kjøpe billetter snart!


------------------
"Politics was, at first, the art of preventing people from interfering in matters that concerned them. To this, in later times, was added the art of compelling people to decide matters which they did not understand"
▼ ... noen uker senere ... ▼
retningspels
AnaMorph0s|s's Avatar
Trådstarter
Fy faen as, Sweet Child of Mine av GnR kicker så jævli ass.....
▼ ... over en måned senere ... ▼
GUNS N' ROSES - Nyt

14/05/2001


Klokken 16 i dag tirsdag den 15. maj har Roskilde Festival endeligt fået bekræftet, at Guns N' Roses har aflyst alle deres koncerter på sommerens festivaler i Europa, herunder også i Roskilde. Årsagen til aflysningerne er guitaristen Buckethead akutte sygdom.

Guns N' Roses overvejer, at annoncerede enkeltstående koncerter i for eksempel Norge og Sverige holdes i slutningen af året.

les mer

[ 16 May 2001: Message edited by: Xzmurf ]