Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1273
Noen som veit navnet på intro sangen i "Alle elsker Raymond"?
Den introen hvor de ser folka komme og så roper Raymond "They're comin'!!" og så stresser dem noe jævlig for å få gjemt seg, men mora putter henda inn brevluka og får tak i håret hans. Ganske stort julepreg over sangen egentlig...
Huff, du må ha hatt en forferdelig jul Minner meg mer om død og fordervelse, men det er bare meg Forresten, skulle likt å vite hva den heter selv.
Hehe... Ja, den er veldig høytidlig og får meg ikke akkurat i julestemning, men det er noe ved den som sier jul. Sangen i seg selv er ikke no, men hørte en kul remix av den som jeg gjerne skulle hatt, men for å lete trenger jeg originaltittelen.

Forresten, denne remixen hørte jeg på en slik danseautomat på en spillehall. De det kommer opp piler på skjermen og så skal man bevege beina på fire ruter etter pilene. Hvis noen veit hvor jeg kunne fått tak i en playlist av sanger på denne automaten hadde jo det vært helt topp!! Faktisk en del interessant der. Ville jo tro alle automatene ble levert med de samme sangene inne på den, men det kan jo finnes flere typer av forskjellige produsenter for alt jeg vet. Regna med det var et håpløst prosjekt...
Om det er på en av de der offisielle DDR maskinene finner du om du leter, DDR-DanceMix 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11 og til og med tolv på forskjellige steder. Google it
Om det er DDR veit ikke jeg, men jeg prøver! Takk skal du ha! Men for å slippe å snoke gjennom 12 cd'er er det fremdeles interessant om noen vet det jeg først spurte om...
Er det den klassisk-låta? Isåfall tror jeg det er Beethoven.

Edit: Hvis det fortsatt er den jeg tenker på, så er det fra Beethovens niende symfoni og stykket heter Ode To Joy.
Sist endret av DonTomaso; 12. januar 2005 kl. 00:34.
Hva du kan DonT !
Opprinnelig postet av Bjornix
Hva du kan DonT !
Vis hele sitatet...
Jeg kan ikke så altfor mye om klassisk musikk, men dette stykket er veldig kjent da.
Sant det, men syns det alltid er du som løser sangmysteriene mine. Neste gang snoker jeg deg opp på nff@efnet eller noe og spør om du veit før jeg gidder å poste her
Det er et utdrag fra Beethovens 9. symfoni også kalt Ode to Joy.
Edit: så ikke at DonTomaso hadde postet det før der.
Det er vel ikke tilfeldigvis noen som har "Dancing Stage
Euromix 2"?
...sangen er forøvrig også "nasjonalsangen" til Den Europeiske Union.
Mix'en jeg var ute etter var No.9 - End Of The Century, fra Dance Stage Euromix 2 eller Dance Dance Revolution 3rd mix