Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1630
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan vel hive meg på jeg og. Jeg Veit svaret jeg får og veit at nå er det stopp, men skriver det allikevel, da jeg ikke føler på noen psykose eller noe lignende. Men hodet føles som om det er fyllt med vatt/filt.

Har brukt cannabis olje mer eller mindre fast i halvannet år nå. Startet med under 1/4 strek ut av "sprøyta" og det var nok til å sende meg på bærtur resten av kvelden. Kan nå lett ta halvannen cm ++ uten å føle noe særlig, og må redosere en time etter "toppen". Og jeg har kunnet finne på å redosere 2-3 ganger på en kveld( jeg er arbeidsledig, og kjører ikke bil, så holder meg safe der.)

Føler meg helt fin mentalt selv om jeg sliter med depresjoner og angst av diverse slag(om man kan kalle det det og nei, de er ikke rustrigga, men fra barndommen av.) Men jeg våkner opp med skallebank, stiv nakke og som nevnt før, hodet føles som om det er fyllt til randen med stoff filt/Vatt. Så, er dette begynnelsen på noe som kan være psykose? eller er dette bare kroppen som sier "slow the fuck down, you....fuck."?

På selve turen føler jeg bare ro og behag, så skjer ingenting galt når jeg turer. Det er bare "hangoveren" dagen derpå som får meg til og tenke på å ta en full 3mnders detox. Går på 5 dagen uten og det er null stress. Føler meg enda litt tung i skallen men det går vel over.
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Her er vel svaret så enkelt som slutt med cannabis olje...... ??? Ta deg en fin pause.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Yupp, blir minst en 3 måneders pause nå. Full detox. Visste bare ikke om kroppen bare har en vanlig fysisk reaksjon, eller om dette er hva som kan betraktes som "begynnelsen på noe mer farlig"
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta det rolig, blir noen "harde" uker fremover så letter det seg, det kan jeg garantere deg. Røyket hver dag i 5 år, dog ikke olje, men alltid thc over 20% og jeg er nå 1 år uten, de 3-4 første ukene var harde, men så kom det seg. Og merker nå som sola kommer frem at jeg har veldig lyst på en joint i denne varmen, men, får la være. Tar det etter jeg har fått fullført det jeg skal fullføre.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Slutta just å snuse og for en uke siden og, så jeg får nok en dobbel Whammey her:P men yolo.
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Forstår jeg deg riktig, injiserte du cannabisolje?
I så fall, kan du beskrive fremgangsmåte med bivirkninger som følger med?
Antar TS bare måler oljen med sprøyte.

Å injisere cannabis er vel bare noe de politimennene som holder foredrag på ungdomsskoler som tror folk driver med.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Øøøøh. Jeg injiserer ikke. Hallo. Er det en greie??? Olja ligger på sprøyte for lagring og så presser du ut litt på tunga og spiser.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sorry jeg leste feil. Nei den injiseres ikke. Den ligger bare i en plastsprøyte uten nål for oppbevaring.