Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 660
Var i studio og spilte inn en rocke-låt for litt siden. Lagde først en demo hjemme, som gjerne vil dele med folket. Kommer til å laste opp studio-versjon (spell check?) når jeg har fått den fra miksing, slik at dere kan høre forandringen.

Her er hvertfall demoen:

http://www.megafileupload.com/en/fil...e-You-mp3.html

Web-hotellet jeg bruker ville ikke la meg laste opp filen der, så jeg måtte ty til "Mega File Upload" Beklager!

Som sagt er dette en demo. Vokalen er av ymse sort, trommene er ikke alltid i takt, soloen er ræva og alt for lang, og ingenting er mikset what so ever. Er kun en haug med spor oppå hverandre.

Vet ikke hvorfor jeg vil dele denne demoen med dere akuratt nå, før jeg har fått den endelige versjonen fra studioet. Er vel det at jeg liker å dele musikken jeg lager, på godt og vondt.
▼ ... noen uker senere ... ▼

Denna likte jeg veldig ! Finfin vokal, råe riff Soloen var kanskje litt lang men drit i det, gleder meg til studioversjon
This is good, real good..