Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 5476
Noen som kan finne ut hvilket selskap et nummeret tilhører.
Sist endret av DrBiatch; 29. juni 2007 kl. 13:16.
Hvordan skal vi greie det?... Det står ikke på gulesider, ikke på opplysningen1881, ikke på telefonkatalogen.no og ikke på kvasirs telefonkatalog.

EDIT: Hvis det er viktig å finne det ut, ring å spør
Sist endret av simdal; 29. juni 2007 kl. 13:06.
Prøv telefonterror.no
Om du har nr. kan du ringe det og spørre.

Hø-hø.
La oss si at nr er 35 68 98 71. Du ringer dette nr og den som tar tlfen sier: "Hei, du har kommet til NFF AS"
Hvis de ikke presenterer seg for hvem de er når du ringer kan du jo alltids si: "Har jeg kommet til Rema 1000?"
"Nei"
"Hvor har jeg kommet hen da?"
"NFF AS"
Easy as that.
Jeg tror han mente finne ut om jeg bruker telenor eller tele2 eller whatever :P
Her er en oversikt over hvem som "eier" nummerne opprinnelig, men pga. porteringer kan mobil-nummerne ligge hos andre selskaper nå. http://www.npt.no/pt_internet/e_164/nummerplaner.html
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hvis man fortsatt lurer på dette, så tast 1945 foran nummeret og ring, så får du vite hvilket selskap vedkommende bruker, feks er mobilnummeret 12345678 så ring 194512345678 Muligt det bare er telenorkunder som kan bruke denne tjenesten da!
Sist endret av ScoopeX; 6. august 2007 kl. 22:06.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
All info ligger i NRDB databasen, men den har man ikke tilgang til med mindre man jobber for de forskjellige operatørene.
Der ser jeg fks hvilken operatør nummeret opprinnelig lå hos, og hele historikken på hvor nummeret har vært og når ganske så kjekt.