Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1848
Hei, jeg er en gutt på 18 år som har funnet ut at jeg skal undersøke om jeg har adhd, ettersom jeg sliter veldig med konsentrasjon og motivasjon på skolen blant annet. Jeg har vært hos fastlegen min og tatt diverse blodprøver og sånt og har nå blitt videresendt til sjekk på sykehuset.

Det jeg nå fant ut var at man må igjennom en obligatorisk "narko-test" før man kan få diagnosen og bli medisinert. Jeg er litt spent på hvordan dette går, men har bestemt meg for å ta en pause fra hasjrøyking nå.

Det jeg lurte på er om noen har erfaring med hvilke stoffer de leter etter på denne testen?

Forøvrig lurer jeg også på følgende spørsmål: Jeg røyker hver helg, gjerne hele helgen. Sist gang jeg røykte var forrige helg. Hvor lang tid vil det sånn ca ta før pisset mitt er rent for thc og metabolitter?
Sist endret av bondeknølen; 11. desember 2012 kl. 14:50.
Sitat av bondeknølen Vis innlegg
Hei, jeg er en gutt på 18 år som har funnet ut at jeg skal undersøke om jeg har adhd, ettersom jeg sliter veldig med konsentrasjon og motivasjon på skolen blant annet. Jeg har vært hos fastlegen min og tatt diverse blodprøver og sånt og har nå blitt videresendt til sjekk på sykehuset.

Det jeg nå fant ut var at man må igjennom en obligatorisk "narko-test" før man kan få diagnosen og bli medisinert. Jeg er litt spent på hvordan dette går, men har bestemt meg for å ta en pause fra hasjrøyking nå.

Det jeg lurte på er om noen har erfaring med hvilke stoffer de leter etter på denne testen?

Forøvrig lurer jeg også på følgende spørsmål: Jeg røyker hver helg, gjerne hele helgen. Sist gang jeg røykte var forrige helg. Hvor lang tid vil det sånn ca ta før pisset mitt er rent for thc og metabolitter?
Vis hele sitatet...

Har egentlig ikke noe annet fornuftig å si enn:
Ops..... Du blir nok tatt for den hasjsprøyta du tok i helga dersom testen skal gjennomføres før det har gått 1 mnd.
Legevakten tar feil! Jeg har røyket min del pot\hasj og tatt mang en urinprøve, men ingen har gitt utslag. 1 uke holder for meg for og være 100% sikker på at jeg pisser rent

Er du av den lille typen med lite fett på kroppen så er du clean om 1-2 uker. Selv pisssa jeg 4 dager etter at jeg hadde røyket bruning av god kvalitet. Prøven ga intet utslag på thc og det var ved utvidet urinprøve. Er man liten og tynn så har man en fordel når det kommer til urinprøver
Sist endret av ViciousDelicios; 11. desember 2012 kl. 20:20.
Takker for svar! Men er det noen som vet akkurat hvordan urinprøve de bruker ved utredning av adhd? Er det en standard test som politiet bruker eller en mer utvidet?
dfslhfu ooo macarena
Nitropop's Avatar
Nei det er ikke en standard test som politiet bruker, pisseprøve hos lege er mye mer nøyaktig og tar alt fra 2 - 6 dager og få svar på.

det og være clean 1 uke etter å ha røyket hver helg i flere mnder skal du ikke se lyst på.. Da må du trene mye og drikke mye vann, juice eller melk (nøytraliserende).

Hvis du ikke kommer til og trene aktivt, så og si hver dag. Kommer du ikke til og være clean på den prøven.
Okei, trener ikke i det hele tatt faktisk. Men tror jeg har høy forbrenning siden jeg kan spise det dobbelte av hva mange andre pleier å spise uten å bli feit. Er ganske tynn og har lite fett på kroppen. Dette må vel virke positivt på hvor lenge thc kan holde seg i kroppen?

Har ikke fått innkalling til sjekk ennå, men legen sa jeg skulle få svar innen 3 måneder. Det har nå gått ca 1 måned. Er det noen som vet sånn cirka når i testingen de tar pisseprøve? Er det første gangen jeg blir kalt inn eller er det noe de sjekker etter en eventuell diagnose, før man får medisineringen?

Forresten, det jeg mente med om det var en standard pisseprøve var: sjekker de for andre stoffer enn hva politiet gjør? for eksempel flein, lsd, mdma etc. ?
dfslhfu ooo macarena
Nitropop's Avatar
[quote=bondeknølen;2790761]
Okei, trener ikke i det hele tatt faktisk. Men tror jeg har høy forbrenning siden jeg kan spise det dobbelte av hva mange andre pleier å spise uten å bli feit. Er ganske tynn og har lite fett på kroppen. Dette må vel virke positivt på hvor lenge thc kan holde seg i kroppen?
Vis hele sitatet...
Så klart spiller det en rolle, Men tøm snoppen godt og drikk mue melk eller juice.

Har ikke fått innkalling til sjekk ennå, men legen sa jeg skulle få svar innen 3 måneder. Det har nå gått ca 1 måned. Er det noen som vet sånn cirka når i testingen de tar pisseprøve? Er det første gangen jeg blir kalt inn eller er det noe de sjekker etter en eventuell diagnose, før man får medisineringen?
Vis hele sitatet...
Kjønner ikke helt spørsmålet, men hvis de sier 3 mnd så gå ut ifra at du har 1-2 mnd igjen. Ei venninde av meg ble fortalt at hun skal på pisseprøve om 3 mnd, det gikk bare 2 uker før hun måtte in...

Forresten, det jeg mente med om det var en standard pisseprøve var: sjekker de for andre stoffer enn hva politiet gjør? for eksempel flein, lsd, mdma etc. ?
Vis hele sitatet...
Sjekker de etter rus så sjekker de etter alt..

[quote=bondeknølen;2790761]
Okei, trener ikke i det hele tatt faktisk. Men tror jeg har høy forbrenning siden jeg kan spise det dobbelte av hva mange andre pleier å spise uten å bli feit. Er ganske tynn og har lite fett på kroppen. Dette må vel virke positivt på hvor lenge thc kan holde seg i kroppen?
Vis hele sitatet...
Så klart spiller det en rolle, Men tøm snoppen godt og drikk mue melk eller juice.

Har ikke fått innkalling til sjekk ennå, men legen sa jeg skulle få svar innen 3 måneder. Det har nå gått ca 1 måned. Er det noen som vet sånn cirka når i testingen de tar pisseprøve? Er det første gangen jeg blir kalt inn eller er det noe de sjekker etter en eventuell diagnose, før man får medisineringen?
Vis hele sitatet...
Kjønner ikke helt spørsmålet, men hvis de sier 3 mnd så gå ut ifra at du har 1-2 mnd igjen. Ei venninde av meg ble fortalt at hun skal på pisseprøve om 3 mnd, det gikk bare 2 uker før hun måtte in...

Forresten, det jeg mente med om det var en standard pisseprøve var: sjekker de for andre stoffer enn hva politiet gjør? for eksempel flein, lsd, mdma etc. ?
Vis hele sitatet...
Sjekker de etter rus så sjekker de etter alt..

[quote=Nitropop;2790782][quote=bondeknølen;2790761]

Så klart spiller det en rolle, Men tøm snoppen godt og drikk mue melk eller juice.



Kjønner ikke helt spørsmålet, men hvis de sier 3 mnd så gå ut ifra at du har 1-2 mnd igjen. Ei venninde av meg ble fortalt at hun skal på pisseprøve om 3 mnd, det gikk bare 2 uker før hun måtte in...



Sjekker de etter rus så sjekker de etter alt..

[quote=bondeknølen;2790761]

Sorry for al den repostinga, det fucka seg litt her :P