Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 491
Heisann, Jeg bygget pcn min i stad, Installerte det meste og alt gikk helt fint til jeg kom til Lyd-driver. Den vil absolutt ikke bli installert pga "HD AudioBussdriveren er nødvendig, men ikke funnet" Har prøvd og skrudd den av i BIOS, men det fungerte heller ikke. Har ett ASUS M2N sli-Deluxe hovedkort. Buker ikke eksternt lydkort. Jeg bruker XP.

Håper virkelig det er noen som kan dette her, og klarer og hjelpe meg, må jo få lyd i kassa: ) Prøvd og google litt og gjøre som det står, men det er ingenting osm fungerer, prøvd andre drivere, lasted ned HD Audiodrivere, men ingenting til nytte.

Selv har jeg ikke så veldig stor peil på slike saker på pcn, så jeg ville sette stor pris på noen konstruktive svar

På forhånd takk
Sist endret av Marjucetukei; 5. mars 2008 kl. 15:09.
Har du prøvd å slå opp hovedkort modellen på hjemmesidene til Asus?
http://www.asus.com/products.aspx?l1...60&modelmenu=1

"High Definition Audio
Enjoy high-end sound system on your PC! The onboard 8-channel HD audio (High Definition Audio, previously codenamed Azalia) CODEC enables high-quality 192KHz/24-bit audio output, jack-sensing feature, retasking functions and multi-streaming technology that simultaneously sends different audio streams to different destinations. You can now talk to your partners on the headphone while playing a multi-channel network games. All of these are done on one computer."


jeje? Men må vite hvordan jeg løser problemet;p Jeg vet hva HS audio er liksom, men dog forstår jeg ingenting.
Sist endret av Marjucetukei; 5. mars 2008 kl. 16:01.