Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 13269
Dette har blitt tatt opp før, men bare med hasj. Så det jeg lurte på er om dere synes det er sexy når jenter røyker? (vanlig sigg). Er det turn-on eller turn-off ? Hvis det er en sexy jente da?
Samma faen for meg egentlig, men med hasj er det turn off..

Edit: Røyker sjøl ja
Sist endret av RosaKarpe; 29. juni 2007 kl. 22:25.
Jeg syns det er turn-off, røyklukta som ofte setter seg i klær og hår er ikke særlig tiltrekkende.
Jeg, for min del syntes røyk er bare ekkelt.. det stinker, får frem astmaen osv.

turn-off ! uten tvil
kommer jo seff ann på settingen.
er jeg på fest eller i bar(før i tiden)
og dama stirrer på deg litt djevelsk mens ho suger på happysticken så er jeg GAME jeg.
men det er ikke like sexy dagen derpå når ho har morratryne, forfjamset hår og poser under øyan..
Sist endret av Tang0; 29. juni 2007 kl. 22:16.
Beaverbong!
Turn off. Jævlig ekkelt å kline med en som røyker. I'd rather toss some salad.
hardstyle's Avatar
Trådstarter
40 0
Kommer dette fra noen som røyker selv?
Er ikke noe fan av røyk, men så lenge dama er naken er det helt greit for meg.
Det er jo alltid noen som passer bedre en andre å røyke, men generelt sett nei, det er ikke sexy med jenter som røyker.
Bryr meg fært lite om de røyker, i og med at jeg gjør det selv.
Jeg syns verken røyking er "sexy" på jenter eller gutter..
Syns ingen "passer" med røyk..
Jeg vil tro at mange ikke-røykere ikke syns det er så veldig turn-on. Jeg har selv mine minner om smaken av aske når man kliner med ei jente som røyker. Tror ikke dere som røyker reagerer like mye på dette? (not sure though)
Sitat av etse
Jeg vil tro at mange ikke-røykere ikke syns det er så veldig turn-on. Jeg har selv mine minner om smaken av aske når man kliner med ei jente som røyker. Tror ikke dere som røyker reagerer like mye på dette? (not sure though)
Vis hele sitatet...

Jeg reagerer ihvertfall ikke på det, men jeg har klina med ei for noen år sia, når jeg ikke røyka. eneste jeg husker, var at det smakte dritt.
Røket før, men da tenkte jeg ikke over det. Nå som jeg har sluttet synes jeg det er utrolig usexy.
Sitat av Ancoil
Jeg reagerer ihvertfall ikke på det, men jeg har klina med ei for noen år sia, når jeg ikke røyka. eneste jeg husker, var at det smakte dritt.
Vis hele sitatet...
Akkurat det jeg tenkte på... det smaker askebeger. Og vel, det er ikke fristende å kline med et askebeger. Så turn-off på meg.
Sitat av Kanoner
Turn off. Jævlig ekkelt å kline med en som røyker. I'd rather toss some salad.
Vis hele sitatet...
Driftsikker på din sexuelle legning?
Sitat av hardztyle91
Så det jeg lurte på er om dere synes det er sexy når jenter røyker?
Vis hele sitatet...

Nei, det er ikke det.
Jeg synes det er en turn-off. Da tenker jeg på ekkel røykeånde og gule tenner. :P
Vet ingenting
Siden jeg røyker selv så er det samma greia. Om hun røyker selv slipper jeg å høre at det lukter vondt av meg iallfall
om det er rullings er det turn-off, men ellers samma faen
Turn-off, Til dere som mener det er Turn-on, hu vare bare til hu er 40 så dør hu av lungekreft uansett så..
Edit: dessuten orker hu sikkert ikke en dritt i senga..
Sist endret av Vegar; 29. juni 2007 kl. 23:27.
Røyk er turn-of, men snus derimot, det er turn-on
Sist endret av Kukhaar; 30. juni 2007 kl. 00:05.
@up den var god.
Sist endret av Vegar; 29. juni 2007 kl. 23:32.
Røyk er da ikke noe å etter trakte.
Dersom noen her tenner på at ei jente ødelegger helsa si, så er dere syke i nøtta.
Instant turn-off
Jeg er sånn.. Mot alt av rusmidler egentlig, så nei. Jeg synest det er usexy med dårlig ånde og gule tenner >_<..
SHARKFACEGANG
mkey's Avatar
Helt klart turn off. - fra en ikkerøker. Å kline med en fastrøkende jente smaker ikke godt, synest vertfall jeg.
Jeg synes det er sexy.
Men det kommer selvsagt an på jenta. Bør være fin i tillegg, og se tøff ut. Brody Dalle er det ultimate eksempelet, men fant ikke bilde av henne med røyk i kjeften. Men Angelina er bra fin ho også. Hva er IKKE sexy med detta bildet? Jeg får tårer i øynene, så sexy er det.
http://nff.bitsex.net/1039.jpg
Vet ingenting
Hvilket bilde? SER IKKE NOE BILDE
NEVERMIND SER BILDET.

Tja, Angelina er sexy hun, uansett om hun har røyk i kjeften eller ikke. Hun kunne latt vær å dusja i 2 måneder, og fremdeles hadde jeg tatt vare på henne if you catch my drift.
Sist endret av margido; 30. juni 2007 kl. 00:46.
Sitat av Poke
Hva er IKKE sexy med detta bildet?
Vis hele sitatet...
Røyken, også kjent som kistespikeren.
bryr meg fint lite.
Sjefsbikkja
sparco's Avatar
Sitat av Gubbe
Røyken, også kjent som kistespikeren.
Vis hele sitatet...
Det var på en formel 1 bane i Tyskland for noen år siden at det ato et svært skilt: "hver gang du tar en sigarett, kommer det en flis i kista di. Når er legges lokket på" elns.

Men tilbake til topic, damer som snuer eller røyker er stort sett turn off. Respekterer folk og hva de driver med, men kunne ikke tenkt meg å bli sammen med en jente som røyker fast.
Sitat av Poke
Jeg synes det er sexy.
Hva er IKKE sexy med detta bildet? Jeg får tårer i øynene, så sexy er det.
http://nff.bitsex.net/1039.jpg
Vis hele sitatet...
Røyken.

Jeg syntes ikke det er sexy/pent når jenter røyker uansett, jeg har en personlig holdning som jeg forøvrig ikke vet hvor kommer fra, men den lyder som så: "Jeg skal aldri bli kjæreste med et askebeger." Korrekt: Hvis kjæresten min en gang finner ut at hun skal/uheldigvis har begynt å røyke, får hun et ultimatum slengt i fjeset som hun forhåpentligvis ikke trenger å lete lenge etter svaret til.
Sist endret av MannY; 30. juni 2007 kl. 00:58.
Sitat av MosterMan
bryr meg fint lite.
Vis hele sitatet...
couldn`t agree more.

Kanskje noen har sterke formaninger om att dere ikke aksepterer røyk, men who gives a shit?
Jeg bryr meg pent lite om dama røyker eller ikke, jeg røyker selv men har jo vært røykfri i gode perioder og merker lukta da men uansett WHATEVER!

Det som teller er hvordan dama er som person og utseende og om dere kommer overens eller ikke, alt man kan håpe for i livet er en partner og da risikerer man og gå glipp av mange fine personligheter hvis man skal sette slike tåpelige "krav"!
Sånn e`re bare

period (.)
i'd rather kiss an ash tray!
Sjefsbikkja
sparco's Avatar
Edit: @MannY , kom poster i mellom.

Tviler sterkt på at du klarer å si det til jenta om du har vært sammen med ho et år og hatt det helt topp, også begynner ho og festrøyke og røyke oftere og du må gi ho det ultimatumet. Det kalrer du ikke!
Sist endret av sparco; 30. juni 2007 kl. 00:57.
Er faktisk ofte jeg synes jenter er utrolig fristende. Helt til jeg sed dem med røyken i kjeften...
som en sa før, det er ikke sexy med rullings. da tenker jegp en 40 år gammel kjerring med gule negler som sitter å ruller på den tørre petterøesen sin.

men med sigaretter er det noe annet.
Sitat av sparco
Edit: @MannY , kom poster i mellom.

Tviler sterkt på at du klarer å si det til jenta om du har vært sammen med ho et år og hatt det helt topp, også begynner ho og festrøyke og røyke oftere og du må gi ho det ultimatumet. Det kalrer du ikke!
Vis hele sitatet...
Er mulig det hadde vært tomme trulser jeg hadde komt med, men kjæresten min som jeg har holdt sammen med i 4 måneder nå har fått klar beskjed at om hun noen gang skulle finne på å røyke, så har hun et lite problem å ta stilling til. Jeg tror ikke jeg hadde klart å dumpe henne pga. røyken, men truslene hadde jeg klart å komme med.

Uansett, si at hun først hadde begynt, fått ultimatumet og ignorert det. Jeg hadde stadig vært irritert på henne, og hadde ikke vært en særlig god kjæreste eller samtalepartner hver gang hun kom med en røyk-os på slep. Da kunne det fort utvikelt seg problemer andre steder i forholdet også, som til slutt hopet seg opp nok til at jeg dumpet henne. Da hadde det i bunn og grunn vært røyken sin skyld.

Vi har en avtale oss imellom; ingen av oss skal begynne å snuse/røyke, og et løfte er et løfte. Brytes dette kommer jo den andre parten til å bli veldig skuffet, og både forholdet og tilliten får seg en knekk.
Sjefsbikkja
sparco's Avatar
Vil vel heller si at det er mer alvorlig å være utro, aldri stille opp, la den andre betale, ikke gjøre noe hjemme, fremfor det å begynne å snuse/røyke, men men du som har den prioriteringa der. Tror ikke jeg hadde blitt så J Æ V E L I G skuffa om dama mi begynte å snuse eller røyke, men hadde spurt/oppfordra ho til å kutte ut shaijten.
I like turtles
Skyfex's Avatar
Sitat av hardztyle91
Så det jeg lurte på er om dere synes det er sexy når jenter røyker?
Vis hele sitatet...
Enkelt og greit: Nei.

For meg er det å røyke et tegn på dumhet. De kunne like gjerne gått med en klovnehatt.
Bob Sacamano
John B's Avatar
Forferdelig turn-off, samme går for snus. Ugh
Litt digg da, en som har samme "hobby" som deg selv
Røyker ikke,men har gjort.
Er ikke akkuratt et pluss at jenter røyker, men jeg gir litt faen... Plager meg ikke veldig...
Sitat av sparco
Vil vel heller si at det er mer alvorlig å være utro, aldri stille opp, la den andre betale, ikke gjøre noe hjemme, fremfor det å begynne å snuse/røyke, men men du som har den prioriteringa der.
Vis hele sitatet...
Joda, selvfølgelig. Men det hadde gått utover forholdet våres ettersom humøret mitt hadde blitt heller dårlig hver gang hun kom og stinket til tilværelsen, og dette kunne jo fått verre konsekvenser i form av konspirasjoner, som kunne ledet til enda mer obskure hendelser.
Sitat av Skyfex
Enkelt og greit: Nei.

For meg er det å røyke et tegn på dumhet. De kunne like gjerne gått med en klovnehatt.
Vis hele sitatet...
kunne ikke sagt det bedre selv. fullstendig enig
Før synes jeg det var greit, men i senere tid har jeg selv sluttet, og lukta er ikke noe særlig.. må nok si turn-off.. men hva synes dere generelt om jenter som snuser da? Det er ikke ille på lukt, men ser manndig ut spør du meg..
I like turtles
Skyfex's Avatar
Sitat av GoodGod
men hva synes dere generelt om jenter som snuser da? Det er ikke ille på lukt, men ser manndig ut spør du meg..
Vis hele sitatet...
Har aldri klina med en jente som snuser, men kan ikke forestille meg at det er spesielt deilig. Og samme argument som jeg nevnte over gjelder fortsatt, det er kanskje litt smartere enn å røyke, men det er fortsatt dumt.
Ministry of Love
sptz's Avatar
Røykere kobler jeg umiddelbart med tapere, jeg liker ikke tapere. Stort sett (med noen viktig untak) så er røykere mindre intelligente mennesker. Så ja turn off.

For dere som vil komme med eksempler på intelligente røykere, jada jeg vet jeg generaliserer. Det er likevel de signalene jenta sender meg når hun røyker som er avgjørende. Forøvrig har det ingenting å si om det er pot eller tobakk. (ja jeg liker smarte pene glade humoristiske jenter...)
Sist endret av sptz; 30. juni 2007 kl. 01:24.